Foto van mijn laatste aanwinst.

Hierbij wat foto's van mijn laatste aanwinst. Mijn Skoda Octavia Combi 1.6i Elegance uit 2006 met G3. Als het wat beter weer is volgen er meer foto's. :-). Hoop er net zoveel plezier en kilometers aan te beleven dan mijn vorige Skoda Octavia Combi. (Met dank aan Rudie voor de radio)

Bijlagen

• Skoda1.jpg
    Skoda1.jpg
    91,1 KB · Weergaven: 95
  • Skoda2.jpg
    Skoda2.jpg
    67,1 KB · Weergaven: 92
  • Skoda3.jpg
    Skoda3.jpg
    77,6 KB · Weergaven: 80

Bakkertje

Forumguru
Ziet er netjes uit! , vind het interieur in lichte kleuren erg mooi (durfe het zelf niet aan met 2 kleine koters..)

cvegreen

Forumguru
Mooi man , ik moet zeggen dat ik dit blauw niet mooi vindt , maar een octavia is gewoonweg een super mooie wagen , dat het tegenvallen van de kleur vervaagd in het niets. Maar dat komt omdat ik dat blauw echt niet mooi vind, dus mijn mening telt eigenlijk niet mee, te negatief beïnvloed op de kleur , maar zo'n licht interieur om te kwijlen man , zo mooi. Je zult ere ongetwijfeld heel veel leuke kilometers in maken

nemo

Senior Member
Leuke wagen!! Een kennis van me heeft ook een combi in die kleur. Lekker opvallend, je hoeft nooit te onthouden waar je geparkeerd hebt!

van inkel

Forumguru
:aangenaam:tongue:ficiat met je aanwinst, misschien kom je ook met deze auto in de autoweek (dat was jij toch als ik me niet vergis).

Nee,hoor. Ik heb nooit in de autoweek gestaan, al heeft mijn andere Skoda er wel aanleiding voor met die kilometerstand en de weinige reparatie's. P.S Bedankt voor de reactie's. Ben zo trots als een pauw.

Bovenaan Onderaan