Zo, het is dinsdagavond
Ik heb vandaag de mensen van Vag Techniek gesproken betreffende extra korting voor forumleden.
Nu.. dit zal niet doorgaan, jammer genoeg. Maar ik heb wel een verstaanbare uitleg gekregen waarom
niet.
Ten eerste heeft Vag Techniek sowieso al vrij lage prijzen ivgl met andere garages en al zeker ivgl met een dealer bijvoorbeeld. Dus de marges zijn al kleiner. Ten tweede wil men vermijden dat gelijk wie zich aanmeldt hier en vervolgens aan de balie van Vag Techniek.
Dan schiet het oorspronkelijke idee zijn doel voorbij vind ik.
Wat zij wel te kennen hebben gegeven, is dat ze héél graag opnieuw een meeting willen doen met het Skodaforum. De laatste meeting vonden zij zo fantastisch geslaagd dat zij dit wensen te herhalen komend jaar. Met uiteraard,
opnieuw kortingen!
Dit vinden ze een beter initiatief, omdat dan de mensen die naar de meeting komen, ook kunnen genieten van de aangeboden kortingen. Hetzij ter plekke, hetzij dmv een voucher.
Nu heb ik hen ook gezegd dat ik eerst ging luisteren hier op het forum of jullie dat eigenlijk wel willen? Opnieuw een nazomermeeting bij Vag Techniek?
Ik zal hier een apart topic voor openen om even te kijken of er animo voor is. Ik weet dat het nog ver weg is, maar toch, de meeting van vorig jaar waren we al in maart mee bezig ofzo