Forum update

Maarten

Forumguru
Er is gisteren een forum update gedraaid. Hiermee is het forum technisch gezien weer helemaal up to date.
We werden overspoeld door SPAM bots en we hopen dat deze update een begin is dit tegen te gaan.

Het was niet te voorkomen dat er een aantal kleine zaken zijn gewijzigd in het forum. Geen schokkende zaken maar toch. We willen jullie vragen om vreemde of onhandige zaken aan ons te melden zodat wij dit tijdens het fine tunen van het forum aan kunnen pakken.

Sorry voor het eventuele ongemak.
 

Sparkie

Forumguru
Boven in de taakbalk heb ik alles in het Nederlands, alleen What's new? valt daar een beetje buiten.
 
Ik heb problemen met de taalinstellingen:

Schermafbeelding 2012-11-20 om 16.06.47.png

Dit had ik laatst ook al, toen kon ik het oplossen door de instellingen eerst naar Engels te zetten en dan terug naar Nederlands. Nu werkt dat niet.

Edit: Sparkie was me voor!
Edit 2: Ik heb niets van de spam op het forum gemerkt, terwijl ik hier toch vrij veel rondhang. Goed werk mods!
 

deusjevo

Forumguru
Uhmm, moet wel erg wennen aan de tab "Wat is nieuw?"
Ik zie aan de topic onderwerpen niet meer of ik zelf gereageerd had in dit betreffende topic.
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
En inmiddels zou alles weer naar behoren moeten werken! Kom je nog iets tegen, geef hier even een gil :)
 

Sparkie

Forumguru
Ik heb net een kleine wijziging in mijn profiel aangebracht en na op de OK knop kwam de volgende melding:
Bedankt voor het wijzigen van je profiel, $bbuserinfo[username].
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Dat komt volgens mij omdat het vinkje "Mij onthouden?" bij het inloggen korte na de update uit stond. Dit staat nu weer standaard weer aan. ;)
 
Pascal, systeemtijd staat op GMT, heeft dit een rede?? of kan ze op de amsterdamse tijd gezet worden.

ik stopte namelijk vannacht VEUUUL te laat vanwege verkeerde tijd gemeld in de reakties :uitlachen: ik weet het, moet op mijn eigen klok kijken maar ja....
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
De forum standaard instelling staat correct ingesteld:

timezone.JPG


....dus volgens mij heb je zelf aan de klok zitten rommelen :grin:
 
:uitlachen:dus het is mijn eigen schuld...... zal eens kijken hoe dit op te lossen, anders heb ik volgende week een chronisch slaapgebrek....
En dat opgeteld bij mijn gebrek aan geld, rust, aanwezigheid en geduld :eek: loopt dat weer uit op gebrek aan begrip bij mijn vrouw :laugh:.

Zo zie je maar weer welke gevolgen verkeerd instellen van een klok teweeg brengt :grin:

18:54 uur: EN HET IS ME GELUKT :xyxthumbs:
 
Bovenaan Onderaan