Forum dit weekend tijdelijk gesloten wegens onderhoud

Skodaforum.nl

Administrator
Beste Forumleden,

Dit weekend zal het forum tijdelijk niet bereikbaar zijn wegens groot onderhoud.
Het nieuwe jasje wat we begin dit jaar hebben geïntroduceerd was stap 1, de switch naar compleet nieuwe forumsoftware wordt nu stap 2 en tevens de laatste.

De overzetting is al uitvoerig getest, backups zijn gemaakt, dus we zijn er klaar voor!

Het zal straks wel weer even wennen worden aan de nieuwe forumomgeving, maar we verwachten dat iedereen dat zo weer onder de knie heeft.

De werkzaamheden zullen plaats vinden vanaf 17-05 21:00.

Excuus voor het ongemak!

Het team van skodaforum.nl
 

Sparkie

Forumguru
Verdummele. Wat moet ik nu gaan doen dit weekend? Iemand suggesties?

Maar even zereneus; succes met de werkzaamheden. Ik weet uit ervaring dat deze erg uit kunnen lopen.
 

RayDelft

Forumguru
En het wordt rotweer! Nou ja, succes dan maar. Als ik het heel lief vraag heeft mijn vrouw vast wel een klus voor me :) :)
 

RefleCs

Forumguru
Ow jee zal ik toch de psycholoog ff moeten bellen i.v.m. ontwenningsverschijnselen!. Als dat overigens voor mij al zo is hoe moet dat voor Fabia dan wel niet zijn :tongue:
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Dank jullie wel!
We zullen zeker niet het hele weekend down zijn *klop klop*, maar vanavond in elk geval wel. Die 25 minuten gaan het niet worden. Eerst ff een hapje eten :D
 
Bovenaan Onderaan