FM-ontvangst bij Columbus

Gege

Lid
Hoe is bij jullie de kwaliteit van de radio-ontvangst in FM ?
Bij mij valt verschil met Columbus bij mijn SII op, in de SIII veel zwakkere ontvangst.
DAB-ontvangst is uiteraard schitterend, maar in België is het zenderaanbod in DAB zeer beperkt.

G.
 

RefleCs

Forumguru
Euhm... ik gebruik vooral DAB waar mogelijk en heb nog geen issues met FM gehad die mij op zijn gevallen, ook de paar keer in het buitenland niets vreemds gemerkt. (zoals weinig signaal of snel wegvallen van zenders)
 

Jan A

Actief lid
Hoe is bij jullie de kwaliteit van de radio-ontvangst in FM ?
Bij mij valt verschil met Columbus bij mijn SII op, in de SIII veel zwakkere ontvangst.
DAB-ontvangst is uiteraard schitterend, maar in België is het zenderaanbod in DAB zeer beperkt.

G.
Ik heb ook de indruk dat de ontvangst net iets minder is dan bij de Caddy. Maar geen problemen met DAB hier in Waasland en Kempen.
 

Gege

Lid
DAB-kwaliteit is inderdaad schitterend, helaas vind ik heden het aanbod van zenders nog wat beperkt hier in Vlaanderen.$
Vandaar dat ik geregeld op FM overschakel en mij vervolgens meermaals erger aan de ontvangstkwaliteit.

G.
 

Jan A

Actief lid
DAB-kwaliteit is inderdaad schitterend, helaas vind ik heden het aanbod van zenders nog wat beperkt hier in Vlaanderen.$
Vandaar dat ik geregeld op FM overschakel en mij vervolgens meermaals erger aan de ontvangstkwaliteit.

G.
Bij mij staat hij toch altijd op StuBru, dus stoort dat aanbod me niet.
 
Bovenaan Onderaan