Fille's Superb Combi 20 Dsg

Cordoba

Forumguru
Fraaie set velgen, al zou ik ze niet gekozen hebben (lastig schoonmaken tussen de spaken). Ook heeft Hankook mij nog niet overtuigd als bandenmerk, maar misschien komt dat nog.

@fille1210 Ik vraag me wel af, hoe heb je je forumnaam gekozen?

fille1210

Actief lid
@ Cordoba , bestand er velgen die makkelijk gepoetst kunnen worden ? Hankook stonden op de velgen en worden bij skoda geleverd en geplaatst volgens mij ?

Fille1210 = Filip 12 verjaardatum dochter 10 verjaardatum zoon .

;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
@fille1210 Tussen de spaken van de trinity is gewoon lastig, velgen waarbij steeds één brede spaak zit i.p.v. 3 smalle spaken vlak naast elkaar zijn bijvoorbeeld veel makkelijker. Ook de A3 velgen onder mijn Fabia zijn bijvoorbeeld veel makkelijker schoon te houden:
pict1868-jpg.14638

Wat de gekozen forumnaam betreft: met 'fille' als naam voor een Belgische forummer, denk ik toch even aan de Franse betekenis van het woord 'fille', vandaar mijn nieuwsgierigheid.

Joske

Forumguru
Mooi, maar het maximale koppel wordt niet erg lang vastgehouden é, zelfs voor een diesel vind ik dat die lijn snel begint te zakken :)

fille1210

Actief lid
Ja dat kan zijn ben niet echt bezig en ken ook niet veel van deze dingen af , maar rijdt super dsg schakelt vlotter en marcheert stukken beter en verbruik ? als hem leeg is vul ik hem :jaja: . Ik ben een tevreden man .

;) , Fille

Bovenaan Onderaan