ff voorstellen

Hi leden van het skoda forum,

ik ben romano 33 jaar uit utrecht.

Sinds kort lid van dit forum. kriebelt toch om wat kleine aanpassingen te gaan doen aan de auto.

-nieuwe velgen
-ontchromen
-verlagen
-sportstuurwiel

eigenaar van skoda octavia combi 4 sinds 3 weken
WhatsApp Image 2024-02-15 at 18.49.06.jpeg

hiervoor ook eigenaar van skoda octavia combi 3
Low-Resoultion-04-11-20-1.jpg

Welkom, mooie plannen die de Octavia naar een hoger niveau zullen tillen! Is er inmiddels al iets gedaan?

Ik heb zelf mijn O3 facelift ook eenzelfde behandeling gegeven en kan het alleen maar aanraden. Had je ook aanpassingen gedaan aan je vorige auto? Prachtige foto daar van trouwens!

Laatst bewerkt:
Welkom, mooie plannen die de Octavia naar een hoger niveau zullen tillen! Is er inmiddels al iets gedaan?

Ik heb zelf mijn O3 facelift ook eenzelfde behandeling gegeven en kan het alleen maar aanraden. Had je ook aanpassingen gedaan aan je vorige auto? Prachtige foto daar van trouwens!

Ondertussen volgende gedaan.

Onlangs heb ik de chromen logo’s laten blackouten.
De ramen zijn getint met een 20% lichtdoorlatendheid en de spiegels zijn zwart getrapt.
Ik heb er toch voor gekozen om de 17 inch velgen te behouden en deze winter laat ik ze zwart spuiten.
Een sportstuur en verlaging ga ik niet doen.

JPEG - Low Res skoda duitsland zonderkenteken.jpg

Bijlagen

• JPEG - Low Res skoda duitsland.jpg
    JPEG - Low Res skoda duitsland.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Heeft er toevallig iemand ervaring met het stoffen dashboard gedeelte leer te laten maken?
weet iemand wat dit ongeveer kost?

JPEG - Low Res skoda duitsland0091.jpg

EdK

Forumguru
Tsja denk dat je dat toch aan een bekleder moet vragen.
En zal ook liggen aan wat voor leer je er op wil hebben ?
Varkensleer zal de prijs meevallen, maar als je olifantenklotenleer kiest dan zal je flink in de buidel moeten tasten.
En laatste is ook moeilijker behandelbaar, dus meer arbeidsuren en dus duurder........ :koffie:

Bovenaan Onderaan