Ff voorstellen!

Goedenavond,

Na even lekker rond gekeken te hebben op dit forum en al die mooie en bijzondere Skoda's te hebben gezien, vond ik het leuk om ook onze Skoda SuperB Combi even voor te stellen.

We hebben m vorige maand opgehaald en al snel wisten we weer waarom die SuperB toch onze voorkeur altijd al had. Wat een ruimte en comfort!!

We hebben hem op een vrijdag opgehaald en zijn vandaar ook meteen door gereden naar WheelPoint in Uden om er een paar mooie (vindt ik zelf dan :-p ) velgen onder te laten zetten. Voor de rest hebben we er nog weinig aan gedaan, maar hoop op dit forum nog veel tips te krijgen en inspiratie op te doen om hem verder op te leuken!

Op de foto's helaas niet heel goed te zien maar de auto is bruin....

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    264,5 KB · Weergaven: 85
  • image.jpg
    image.jpg
    323,4 KB · Weergaven: 79
  • image.jpg
    image.jpg
    245,7 KB · Weergaven: 73
  • image.jpg
    image.jpg
    299,2 KB · Weergaven: 80

ertromp

Forumguru
Welkom hier! Mooie velgen omder zo'n prachtige Superb :thumbsup:
En inderdaad ik sluit me aan bij @dirkkroneman : die naafstickers kan niet dat moet dus project nummer 1 worden :D

Nog een idee: effe iets verlagen kan project nr. 2 worden :D

En oh noem dit geen "bruin" dit is Magnetic Brown :D

Joske

Forumguru
welkom en proficiat met de prachtige superb!

welke motorisatie zit er in? een DSG heb ik alvast kunnen ontdekken in de wagen ;)

Dank voor warme welkom;)

Ik ga dan maar is hard op zoek naar mooiere wielnaafkapjes... Sorry voor t vloeken met bruin.. Vanaf nu Magnetic Brown:D Hihi

Het is een 1.8 TFSI met de bekende 160pk.. Idd met DSG.

Wat ik misschien beter had moeten vertellen zag ik net is dat de auto van mijn ouders is :jaja: Maar aangezien ik nog de meeste km rij in de auto's en er t meest mee bezig ben, zeg ik vaak onze auto:bloos:

Maar heb vannacht nog verder gesnuffeld op t forum, en wat dingen gelezen over DSG optimalisatie. Dat lijkt me wel wat! Maar kan iemand vertellen wat dat ongeveer kost. Kon t nie goed vinden.....

CDK

Forumguru
van harte welkom! prachtige auto, met dito kleur en wielen! :thumbsup:
echt een exemplaar die niet mag ontbreken op een meeting! (hint!) :D
1.8 TSI is ook nog een heerlijke motor, zeker met een chip en dsg optimalisatie, daarna nog verlagen en hij is helemaal af ;):jaja:

2 dingetjes aangepast inmiddels:
* chrome strip achterklep
* gril voorzien van chrome (sorry @Corné maar staat op jouw bolide zo mooi kon het niet laten)

Gril is natuurlijk in ze geheel te bestellen maar zat met verzendkosten al gauw op €150 euro's.

Ik dacht dat t goedkoper kon, dus wat dingetjes besteld en op zondag heerlijk paar uurtjes bezig geweest. Nu dus voor ongeveer €15,- de gril voorzien van chrome.
ImageUploadedByTapatalk1403003152.446200.jpg ImageUploadedByTapatalk1403003282.411223.jpg ImageUploadedByTapatalk1403003308.230096.jpg

Bovenaan Onderaan