Ff voorstellen

Sjaleveger

Nieuw lid
Beste mensen,

ik lees al sinds een paar maanden dit mooie forum:worshippy:, eigenlijk vanaf het moment dat ook ik een nieuwe auto mocht uitzoeken van mijn werkgever. ik ben toen ook vrij snel lid geworden.

Vlak voor mijn vakantie een Octavia Combi Ambition Businessline Greentech besteld..... in de 1.6 TDI uitvoering. Met als opties sunset, crateris, bluetooth, raambediening achter (kleine op komst), multifuntioneel stuurwiel, audio pack plus en een volwaardig reservewiel. over de kleur mocht ik niets beslissen, dat regelt mijn vriendin.... ik zal niet de enige zijn.


deze is uiteindelijk op 25-07 besteld, en afgelopen week (net na de uiterste uitleverdatum van de LM) hoorde ik dat mijn lang verwachte bij de dealer stond.....zucht... ik mag hem pas in de eerste week van januari ophalen....:mad:

ik heb snel wat foto's gemaakt, zodat ik toch al kan genieten.

IMG_0023.jpg IMG_0021.jpg

nu rondrijdend in een (gelukkig) tijdelijke Peugooooot 207, en daarvoor in een 308sw.

ik ben niet iemand die snel iets zal posten, maar lees elke dag avond wel de nieuwe posts en topics door.

groet, Paulus:bye:

ps @reeseend, zie je morgen!
 

hemi24

Forumguru
Proficiat (alvast) met deze mooie auto!
Veel leesplezier hier, er komt vast genoeg nuttige info voorbij... ;)
 
Proficiat...mooie auto. Configuratie komt we wel bekend voor....wat betreft kiezen van de kleur heb je helemaal gelijk!! Hier het zelfde en inderdaad raambediening achter ivm. kleine
 
Welkom, ben hier zelf nog maar nieuw maar het zit hier barstensvol nuttige info, al dan niet toepasbaar :D.
 

van_der_P

Senior Member
Welkom op het forum.
Welke dealer levert de Skoda, zo op de foto's te zien is het niet bij Rotor zoals ik zou verwachten ?
 

Sjaleveger

Nieuw lid
Dank voor jullie reacties, deze auto met uiteraard elektrische raambediening achter is besteld in Eindhoven bij Verdaat.....

Ik rijd 4x per week minimaal tot Eindhoven, en ben regelmatig in Houten en Zoetermeer. In de bestel-tool van de leasemaatschappij heb ik gekozen voor de meest zuidelijke Skoda dealer, dat werd dus Eindhoven. Deze dealer maakt een positieve indruk op mij, en het is daarnaast de meest praktische lokatie om de beurten uit te voeren.

Tijdens mijn orientatie even op bezoek geweest bij Rotor, en gevraagd of ik een proefrit kon maken in een 1.6 TDI. Dat was niet mogelijk, er waren in Heerlen alleen maar benzine auto's.

Dat maakte mijn keuze voor Verdaat alleen maar makkelijker.
 
Bovenaan Onderaan