Fast forward

Ordinarrator

Actief lid
In 2019 meldde ik me hier trots na aankoop van een FabiaII. Nu precies 4 jaar, 70k betrekkelijk probleemloze kilometers en 2 permanente isofix-compatibel passagiers verder werd het tijd voor iets groters, met de nadruk op iets.

Waar ik bij de faab nog druk bezig was met hoe ik zaken wilde upgraden, heb ik alle opties nu direct maar ‘aangevinkt’. Al is er wel een Kopacek pakketje onderweg met de finishing touches:giggle:.

Enig onderzoek op dit forum wees uit dat de Rapid sectie wel wat leven kan gebruiken:

IMG_5209.jpeg
 

Ordinarrator

Actief lid
Bedankt, hij bevalt ook goed, terwijl ik er het nodige al mee heb meegemaakt.

Het is trouwens een Rapid Spaceback Greenline Tech Drive 1.0TSI DSG. En alsof dat niet nog niet een mond vol is: panoramadak en elektrische ramen voor en achter. Helaas wel zonder comfortsluiting, maar je kunt niet alles hebben denk ik dan maar.

Mijn upgrades:
Een nieuwe accu, die ander was een half uur na aankoop dood. (Wel gewoon garantie)
Verse vloermatjes
Rubber kofferbakmat
Trekhaak
Een paar lichte krassen en deuken rechtsachter of telt dat niet als upgrade:eek:

Nu nog de DRL achter laten coderen en dan ben ik er helemaal klaar voor

 

Ordinarrator

Actief lid
Tegen die tijd is de grens zover op geschoven dat ze direct door kunnen voor het brommerrijbewijs.. problem solved.

Afgelopen week voor het eerst in het donker gereden en erachter gekomen dat ik weldegelijk bochtenverlichting heb. Ik weet dat de meesten dat uit laten schakelen (waarom eigenlijk) maar ik ben er wel erg blij mee..
 
Bovenaan Onderaan