Family Pack hoofdsteunen / tafeltjes

Smeeuwis

Donateur
Ik ben even benieuwd of iemand mij kan helpen. Iemand met toegang tot de onderdelencatalogus van Skoda zelf. Je had ooit het Family Pack als optie leverbaar op de Enyaq. Delen uit dat pakket zijn nu standaard op de Sportline en als losse optie is het niet meer te bestellen. Net als het Head Up Display overigens, ik had beide graag nog bijbesteld op mijn nieuwe auto maar goed. Het nieuwe Business Upgrade Maxx pakket paste niet meer in het budget.

Ik vraag me af of de hoofdsteunen met uitklapbare zijwangen en de vliegtuigtafeltjes los leverbaar zijn als onderdeel, te bestellen via de dealer. Op onderstaande foto zijn de hoofdsteunen in ingeklapte toestand te zien. Op Youtube vond ik een filmpje met een Enyaq met standaard Loft interieur die ze ook had, in zwart (kunst)leder. Kennelijk het Family Pack op die auto. Onze pubers slapen nogal veel onderweg en gebruiken nu van die opblaas nekkussentjes. Dit lijkt me comfortabeler.

Vraag bij de tafeltjes is natuurlijk wel of die op de sportstoelen van de Sportline zouden passen.

Wie-o-wie zou mij kunnen helpen aan onderdeelnummers en prijzen etc.

skoda-enyaq-iv-m62-interior-03.d72c3aa0e7b239b2ba6ce2b28c86900c.fill-1920x960-1.jpg
 
Hier een link naar de gezochte hoofdsteunen, wel voor een Kodiaq. Geen idee of dat past in een Enyaq.

En nog alle resultaten van hoofdsteunen met sleep package optie;
 
Bovenaan Onderaan