facelift voorbumper RS op prefacelift RS

Hey mensen!

ik was al een tijdje op zoek naar de mogelijkheid om bovenstaande voor elkaar te krijgen en hoe dit dan zou staan. Wat vinden jullie ervan? En zou het moeilijk te realiseren zijn? Ik persoonlijk vind het heel gaaf! maar uiteraard kunnen smaken verschillen. Ben benieuwd naar jullie meningen en technische inbreng :) . De link naar de foto's vind je hier: FINN.no - Mulighetenes marked

Gr Rene

Ralph

Lid
Persoonlijk: Ik zou de oude voorbumper houden.
Een mix van "oude" koplampen en nieuwe gril vind ik nou niet echt geslaagd.

Buiten het feit of het mogelijk is om de dagrijverlichting aan te sluiten op de boadcomputer...

sitechris

Donateur
Ik vind oud bij oud ook mooier. Ik zou je euries lekker op zak houden en investeren in een chippie, een lekkere uitlaat etc.

LT83

Forumguru
Ik vind het eigenlijk ook wel gaaf. Alleen denkik dat het je een hele zak geld gaat kosten om dit te realiseren.

Ik vind het persoonlijk niet zo mooi. Alhoewel ik die velgen nog veel minder mooi vind. Ik heb het (uiterlijk) persoonlijk het liefst standaard. Ik vind trouwens LED-verlichting zeer overbodig. Zal over een tijd waarschijnlijk wel verplicht worden, maar van mij hoeft het niet.

Chatslet

Forumguru
Ziet er dik uit! DRL moet ook gewoon kunnen, volgens mij kun je die op de contactspanning zetten dus kan het geheel buiten de boordcomputer om. Anders even met een VCDS kabel wat lampcontroles uit zetten.

Antera

Donateur
ziet er wel dik uit als ik eerlijk mag zijn. zolang het OEM is kan me dit soort aanpassingen me wel bekoren

03_-1320167719_xl.jpg

ceid

Lid
Het is mooi gedaan, en ik zie dat de lijnen van de carrosserie niet echt vervelend worden onderbroken. Je hebt dan wel iets aparts. Of je het geld er voor over hebt is eigen keuze; ik hou het bij origineel.

Bovenaan Onderaan