Fabrieks optie Bluetooth

Droopy

Actief lid
Is er iemand die de fabrieks af Bluetooth heeft gekozen.
Ik ben benieuwd naar de volgende zaken:<ul type="square">[*]De geluidskwaliteit
[*]Bedieningsgemak
[*]Vrijheid van telefoon keuze
[*]Het nut van de houder die je volgens de folder zou krijgen.
[/list]Wat ik het mooie vindt t.o.v. bv Parrot is dat je er niets van ziet (blijft strak), maar het belangrijkste is vooral dat het goed werkt
 

Mikey

Nieuw lid
Ik heb zelf de Nokia cark 616, goed geluid, makkelijke bediening. Zie mijn foto's. Verder hoor ik over de Parrot ook goed berichten. Extra beugel die je af fabriek krijgt is om je telefoon op te kunnen laden, want dat heb je standaard niet bij Bluetooth. Bluetooth wordt toch gebracht met als voodeel dat je je telefoon overal kunt neerleggen binnen een straal van 10 meter, dus zelfs in je tas in de kofferbak.
De Nokia Bluetooth carkit CK 7w ziet er ook strak uit. het enige wat je hebt is een rond bediengspaneeltje. http://www.gsmgigant.nl/c7.html
 

remo

Lid
De parrot kun je ook onzichtbaar wegwerken.
het display past in het vakje bovenop het dashboard, al je gaat bellen of gebeld wordt hoef je alleen maar het klepje te openen.
Binnenkort foto's van de inbouw.

Remo.
 

Droopy

Actief lid
Even voor de duidelijkheid het gaat me vooral om de optie die je fabrieks af kunt bestellen. Het bestaan van allerlei verschillende aftermarkt kit's is mij bekend. Ik was benieuwd hoe deze (af fabriek) optie bevalt
 
Bovenaan Onderaan