[Fabia1]Joepie.. ik heb hem!!

Ik heb mijn Fabia L&K van de week in ontvangst mogen nemen. Ben er erg blij mee maar toch zijn er een paar dingen die mij zijn opgevallen. Ik vraag me af of dit bekende problemen zijn.

Allereerst viel mij op dat de zwarte (plastic) kap welke op de accu hoor te zitten, ontbreekt. Volgens de dealer is dit in kader der bezuinigingen. Ik vraag me af of dit echt zo is.

Tweede wat ik tegen ben gekomen is dat er bij de deur rechts achter lucht naar binnen komt als ik ongeveer 120 km/h rijdt. Dit is erg storend. Ik vraag me af waar dit aan kan liggen. Iemand een idee..?

Verder is het een SUPER auto!!!
24.gif
 

DJNeO

Actief lid
Re: Joepie.. ik heb hem!!

heey... gefeliciteerd met die vette L&K van je!!

Kap op de accu hoor ik voor het eerst... ik heb hem wel gewoon op mijn Fab 1.4 TDI Elegance zitten...

Dat er lucht binnenkomt bij je deur lijkt er op dat ze zijn vergeten je deur te stellen... even langs de dealer en hun stellen de deur zo even voor je, moet volgens mij zo gepiept zijn!
smile.gif
 
Re: Joepie.. ik heb hem!!

Thanx, ik zal van het weekend even langs gaan. Hopelijk is de werkplaats dan nog open
smile.gif
 

Mark

Banned
Re: Joepie.. ik heb hem!!

Op mijn Roomster zit ook geen kap meer over de batery, mijn Fabia die ik voordien had had dit wel.
Mij maakt het niet veel uit, kap of geen kap erover, zolang de boel maar start als ik het sleuteltje omdraai.
 

Fabia

† In Memoriam
Re: Joepie.. ik heb hem!!

Mooie uitvoering een L&K. Gefeliciteerd en veel veilge kilometers toe gewenst.
 
Re: Joepie.. ik heb hem!!

Foto's komen eraan.. zodra het weer mooi genoeg is om een paar mooie foto's te maken..
smile.gif
 
Bovenaan Onderaan