Fabia wordt Superb

Mijn naam is Michel. Sinds enkele dagen hebben we onze Fabai Combi 2.0 ingeruild voor een Superb 1.8TSI uit 2008.
Tot nu toe erg blij met de upgrade.
Ben erg blij met dit forum om zaken te lezen en mogelijke vragen te kunnen stellen.
 

MarcoO2

Forumguru
Welkom hier! En da's een leuke stap omhoog, van een Fabia naar een Superb! En met een heerlijke motor ook! Welke uitvoering en opties heb je erop?
 
@Marco02: Bedankt nog voor het attenderen op het gemis van het mij voorstellen, was ik geheel aan voorbij gegaan!

Onze Superb is een Ambition uitvoering uit 09-2008 in de kleur Platin Grey. De extra's zijn Xenon verlichting en een Columbus systeem.
Doordat het een demo auto bij de dealer is geweest, zijn er kleine zaken als dorpel beschermers al op geplaatst.

Nu zijn we allemaal zaken aan het uit proberen, erg leuk.

Het Columbus systeem is voorzien van nieuwe kaarten, maar na het lezen van dit forum wil ik graag nieuwe firmware installeren om vervolgens weer nieuwe kaarten te plaatsen. Dit alles om de maximale toegestane rijsnelheid ter plekke te kunnen zien.
Het is voor mij niet duidelijk welke versie kaarten / firmware ik heb, het hidden menu is niet benaderbaar voor mij.
 
Bovenaan Onderaan