ricardo2001
Nieuw lid
Ik ben nieuw op dit forum maar zoals titel reeds vermeldt ben ik de trotse bezitter van een Fabia elegance stationwagon (combi) uit 2001.
Een perfecte auto daar alles elektrisch is, stoelverwarming, schuifdak enz....
Na het forum te hebben doorgespit kwam ik veel topics tegen over problemen met de stuurbekrachtiging (stuurhoeksensor) en knipperende koplampen / binnenverlichting.
Tevens is de lekkage bij de achterportieren ook bij mijn Fabia aanwezig.
Ik start dit topic dan ook niet zo zeer om advies te vragen aan andere forumleden (zou ik wel op prijs stellen hoor) maar meer om mijn ervaringen te delen.
Ik heb een afspraak staan bij de dealer, daar is de Fabia ook gekocht.
Volgens de monteur was dit een bekend verschijnsel, waarschijnlijk ligt het euvel aan de stuurbekrachtigingspomp en dat kan een dure grap worden.
Maar om eea uit te sluiten wordt de boel eerst onderzocht.
Als ik meer weet zal ik dat hier uiteraard vermelden.
Ik ben reeds aan het rond googlen voor evt tweedehands onderdelen.
Een perfecte auto daar alles elektrisch is, stoelverwarming, schuifdak enz....
Na het forum te hebben doorgespit kwam ik veel topics tegen over problemen met de stuurbekrachtiging (stuurhoeksensor) en knipperende koplampen / binnenverlichting.
Tevens is de lekkage bij de achterportieren ook bij mijn Fabia aanwezig.
Ik start dit topic dan ook niet zo zeer om advies te vragen aan andere forumleden (zou ik wel op prijs stellen hoor) maar meer om mijn ervaringen te delen.
Ik heb een afspraak staan bij de dealer, daar is de Fabia ook gekocht.
Volgens de monteur was dit een bekend verschijnsel, waarschijnlijk ligt het euvel aan de stuurbekrachtigingspomp en dat kan een dure grap worden.
Maar om eea uit te sluiten wordt de boel eerst onderzocht.
Als ik meer weet zal ik dat hier uiteraard vermelden.
Ik ben reeds aan het rond googlen voor evt tweedehands onderdelen.