Fabia Scout besteld

1-10-2010 Fabia 1.2 TSI Combi Scout besteld:aangenaam:
63 kw handbak
Cappucino Beige
Scout 16" velgen 205/45 R16
Sportstoelen en 3 spaaks sportstuur:)
MDI:680:
ESP
Climatronic
Volledig reservewiel
Wielsloten
Extra set 15" Antares (greenline) velgen met winterbanden 185/60 R15

Het aftellen kan beginnen, levering waarschijnlijk eind januari 2011:shocked:

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en volgens mij ben je de eerste op dit forum met een FII Scout. Ben reuze benieuwd naar de foto's tegen de tijd dat je 'm hebt.

Falcon

Donateur
Gefeliciteerd vstromjuan!

@elbee51: Eerlijk gezegt heb ik jouw scout ook gemist, maar dat ziet er wel heel netjes uit en wat een lekkere opties zeg, dsg, schuifdakje en mooie velgen!

@Fabia,

dat klopt niet hoor. Ik rij sinds eind mei met mijn FII Scout vrolijk rond en ben voor die tijd ook lid van dit mooie forum geworden.
Maar FII Scouts zijn schaars. Ik ben er in ieder geval nog geen andere tegen gekomen.
Hier een link naar wat foto's: http://picasaweb.google.com/elbee51/Fabia?feat=directlink

@vstromjuan

volgens mij hebben we wel eens pm's uitgewisseld?

Klopt, ik was net van plan om hier te melden dat er nog een Scout rijder is op dit forum maar je was me zelf al voor.
Over een paar maanden ben je niet meer alleen op Fabia II Scout gebied!!

Hetzer

Forumguru
Gefeliciteerd Vstromjuan !!!!!!!!!!!, prachtige wagen, echt heel erg mooi, net zoals die van jouw elbee51 !!!!!!!!!

cali05

Forumguru
scout hoger op z'n wielen?

Ben aan t nadenken om ook op termijn een scout aan te schaffen. Staat deze net als de cross polo iets hoger op z'n wielen?

Captain Hook

Forumguru
Hoger op z'n wielen; bedoel je meer bodemvrijheid of dat het dak wat hoger uitsteekt?
Op skoda.de staan meestal veel meer technische gegevens dan op skoda.nl/be.

Ik heb zelf een paar maanden geleden zitten dubben tussen een Fabia Combi Scout en een Roomster Scout. Toch voor de laatste gekozen omdat die wat eigenzinniger en stukken ruimer is dan de Fabia Combi uitvoering. Vooral de ruimte voor de achterpassagiers scheelde nogal.
Daarnaast vind ik dat concept met die verplaatsbare en verwijderbare achterstoelen een uitkomst! :super:
De lange wielbasis en het daarbij behorende weggedrag hebben mij (tijdens een proefrit) positief verbaasd. Dan merk je toch dat de Fabia een 'korter' autootje is.

Fabia

† In Memoriam
De RR is echt een uitkomst wat dat betreft met z'n flexibele stoelen. Heb er al weer van alles in vervoerd. En het weggedrag is prettiger dan de Fabia. Meer comfortabeler door z'n langere wielbasis.

1-10-2010 Fabia 1.2 TSI Combi Scout besteld:aangenaam:
63 kw handbak
Cappucino Beige
Scout 16" velgen 205/45 R16
Sportstoelen en 3 spaaks sportstuur
MDI
ESP
Climatronic
Volledig reservewiel
Wielsloten
Extra set 15" Antares (greenline) velgen met winterbanden 185/60 R15

Het aftellen kan beginnen, levering waarschijnlijk eind januari 2011:shocked:

Productie week staat op week 48, dus levering word waarschijnlijk begin januari:cheer:

Scout onderweg naar dealer

Mijn bestelde scout is geproduceerd en onderweg naar de dealer:cheer:.
Volgende week maar even bezichtigen.
De prijs t.o.v. 2010 gaat ondanks de prijsstijging van 2%, in 2011 met ongeveer 450 euro dalen vanwege verlaging BPM.
Des te meer reden om nog even geduld te hebben en auto op kenteken te zetten en te laten leveren in 2011.

Makkelijk verdiend en erg fijn nu de dure maand er weer is!
Maandag 3 januari heb je al gereserveerd bij je dealer?
Nee, dat gaat niet lukken de aanvraagdatum voor het kenteken is bepalend voor de BPM die betaald moet worden.
Als je dit op 2011 wil hebben kan je dus pas aanvragen op 3 januari.
Aangezien er veel aanvragen zijn in het nieuwe jaar denk ik dat de levering pas in week 2 zal worden.
Ik wacht wel hoor, ik heb een prima auto die rijd en dat zonder afschrijving:winkie:, scheeld ook weer na de dure maand.

Mijn bestelde scout is geproduceerd en onderweg naar de dealer:cheer:.
Volgende week maar even bezichtigen.
De prijs t.o.v. 2010 gaat ondanks de prijsstijging van 2%, in 2011 met ongeveer 450 euro dalen vanwege verlaging BPM.
Des te meer reden om nog even geduld te hebben en auto op kenteken te zetten en te laten leveren in 2011.
Heb inmiddels de prijslijst per ingang 1-1-2011 in bezit en de Scout in 63 kW uitvoering blijkt in netto cataloges prijs te zijn gedaald voor 2011.
De andere uitvoeringen zijn wel gestegen maar vallen nu in een lager CO2 tarief met extra 500 euro BPM korting voor 2011 (119 gr CO2 in plaats van 121)
Voor mij komt het nu (met de 19% BPM ook over de extra opties) op 570 euro voordeel.:winkie:

Bovenaan Onderaan