Fabia rs

Status
Niet open voor verdere reacties.

el_diablo

Nieuw lid
hoy ik heb gistere mijn fabia rs gaan bestelen
zou deze normaalk gezien tege eind oktober moge gaan halen
nu is mij vraag heeft er van julie mss enige ervaring met deze wagen mss enkele goei en slechte puntjes ofzo ...
grtz
 

Wiseguy

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
hoy ik heb gistere mijn fabia rs gaan bestelen

[/ QUOTE ]

Je moet je fabia niet gaan bestelen.... dat is zonde joh....
Je kan 'm beter bestellen bij de dealer... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Ons forumlid sNielz is volgens mij de enige Fabia RS-rijder.

Hij verkoopt/least hier in Nederland niet zo goed - zeg maar gerust slecht - omdat hij belachelijk hoog geprijsd is.

Heb al een paar keer tegen mijn dealer gezegd dat de Fabia RS (in Nederland althans) de eerste dure Skoda sinds mensenheugenis is. Hij was 't er helemaal mee eens, maar hij gaat er natuurlijk niet over.
 
Er staat hier ergens in Haarlem ook een Fabia RS...
Ik vind t iig wel een mooie auto /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Laus

Actief lid
je ziet ze heel soms. Meestal is het dan echter een opgetuigde 1.9TDI met spoilerpakket en snelle chip.

In Zwitserland of iets dergelijks zie je dan alleen maar de RS´sen.
 

Dutch4x4

Senior Member
En in Engeland. De RS is daar juist spotgoedkoop.

Was er afgelopen weekend, je zag ze bij wijze van spreken op elke straathoek.
 

Berry

Senior Member
Serieus ben ook even aan het kijken geweest voor een RS maar nieuw veel te duur en ik rijd leiver iets nieuws dus.....
 

el_diablo

Nieuw lid
mjah hier in belgie valt de prijs heel goed mee zonder opties komt hij ongeveer op 16000€ vind ik nie overdreve veel
khem hem hier nog nie zien rondrijde maar toen ik hem ging bestellen zij de dealer dat hij er die week al 4 had verkocht dus blijkt toch wel redelijk populair te zijn hier waarschijnlijk omdat het net een diesel is in een sportief jasje
 

Exciter

Administrator
Ons lid Blackczech heeft er ook een, die staat hier op het forum te koop. Maar hij heeft er al 20.000 kilometers mee gereden, hij zal dus ervaring genoeg hebben, lijkt mij?
 

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
hoy ik heb gistere mijn fabia rs gaan bestelen
zou deze normaalk gezien tege eind oktober moge gaan halen
nu is mij vraag heeft er van julie mss enige ervaring met deze wagen mss enkele goei en slechte puntjes ofzo ...
grtz

[/ QUOTE ]

Welkom hier maar zou je het ook in normaal Nederlands kunnen schrijven?

Groetjes,
Marcel
 

el_diablo

Nieuw lid
mjah mijn excuses voor mijn taalgebruik maar op school was de nederlandse taal nie echt mijn lievelingsvak (ander talen ook nie)
bij deze mijn oprechte excuses
 

Logic

Actief lid
Nou, laat ik als forumlid dat ook een beetje moest lachen om jouw taalgebruik dan even de hand in eigen boezem steken en jou mijn excuses aanbieden.
Exciter heeft gelijk, er is genoeg over gezegd en gedacht. Er kunnen altijd redenen zijn voor afwijkend taalgebruik waar wij als lezers geen weet van hebben en op basis daarvan mag geen oordeel gevormd worden.
Een lolletje om een grappige verspreking of typefout mag natuurlijk altijd, maar daar moet het bij blijven.
El Diablo: welkom en blijf gewoon posten! /forum/images/graemlins/bye.gif
 

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Ik heb geloof ik iets gemist maar dan bied ik je bij deze mijn excuses aan. /forum/images/graemlins/blush.gif /forum/images/graemlins/407.gif
Ik dacht, dat is een 17 jarige persoon die alleen maar sms taal kent.
Nogmaals sorry en ik zal in het vervolg beter opletten. /forum/images/graemlins/cool.gif


Groetjes,
Marcel
 

blackczech

Actief lid
Dat klopt mijn RS heeft ondertussen 25500 km !!
Goede auto ,zalig rijgedrag !!
Nog geen enkel mankement aan gehad!!
Grtzzz Patrick /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

FILA

Lid
Kheb ene zien rijden op de ring van Antwerpen eergisteren omstreeks 17.00 richting Nederland ongeveer aan het sportpaleis.

Khad men digitaal toestel bij en heb er foto's van genomen, als je wilt zet ik ze erop.
 

Joeri

Actief lid
Denk niet dat er echt negatieve punten zijn aan een Fabia RS hoor. Misschien dat de zetelbekleding na verkoop van tijd verschrikkelijk gaat uitzien (de witte rand van de zetels toch).

En idd, in België verkoopt ie geweldig goed, ook dankzij de prijs van 16.480 euro netto.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan