Fabia RS freak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er nog meer Fabia RS bezitters (en freaks) op dit forum? Of zijn ik en el Diablo de enigen?

Ik rijd al een paar maanden in een Fabia RS, maar ik heb slechts een andere RS gezien.. en dat was een Octavia /forum/images/graemlins/407.gif
____________________________________________________________
Wooooow!! da's snel!!! - /forum/images/graemlins/shocked.gif
 

el_diablo

Nieuw lid
en ik ben nog altijd aant wachten vol spaning op mijn eerste rit /forum/images/graemlins/tongue.gif
door een of andere vertraging in de poduktie is de levering ies meer dan een week opgeschoven :s
 
De importeur in Nederland heeft een rode Fabia RS staan. op aanvraag en bij beschikbaarheid kun je eventueel een proefrit maken.
Zo ben ik aan de mijne gekomen. Na informatie op het internet wilde ik "die auto wel eens zien". Ik was na de eerste bocht al meteen verkocht. Wat een auto!
Supersnel optrekken. Supersnel rijden. Maar wel 1 op 20 kunnen halen....

Voor zo'n auto is maar een woord:


/forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif
 

Danny

Senior Member
vandaag gereden met de skoda fabia RS van de importeur
niet normaal meer de trek kracht die de auto heeft
wat te denken als je h'm zou chippen...

de auto staat bij m'n dealer (van kleef dordrecht)
vanwege de opening van hun nieuwe pand
vandaar dat ik er een stukje mee gereden heb.

/forum/images/graemlins/super.gif
 

Wiseguy

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Voor zo'n auto is maar een woord:
/forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif

[/ QUOTE ]

En welk WOORD is dat dan?? /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Dat is niet 1 woord, maar 7 letters..... Misschien leuk voor LINGO.... oh ne, da's maar 6 letters.... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

el_diablo

Nieuw lid
eindelijk gistere telefoon gekregen dat de rs binnen is ben al eens een kijkjhe gaan nemen en kon er niet genoeg van krijgen nu maar wachten tot ik hem kan gaan halen .....
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
wel leuk zo`n fabia rs maar een echte RS rijdt natuurlijk op benzine he /forum/images/graemlins/1761.gif

[/ QUOTE ]

Ik heb hiervoor benzine gereden.. maar niets gaat boven een dieseltje hoor /forum/images/graemlins/471.gif... ik hoorde van de week dat ze op le mans ook met een dieselauto gaan rijden /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif. Helaas geen Skoda ...
 

blackczech

Actief lid
Hey RSfreak doe er nog eentje bij ik rij ok eentje inmiddels al 2 jaar !!En eentje met een chip in dan nog wel 165 PK !! /forum/images/graemlins/ahum.gif
Hou dat mor es op de baan !!! /forum/images/graemlins/grin.gif
Grtzzzz Patrick
 

Erikje

Actief lid
RS maakte vandaag gehakt van een snelle Mini tijdens de uitzending van TopGear. Maar dat wisten jullie wrs. allang omdat het een uitzending was uit 2004...
 

Fabia

† In Memoriam
Maakt niet uit, het blijft erg leuk om te zien. Het was voor mij trouwens de eerste keer. Had deze aflevering nog niet gezien.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
RS maakte vandaag gehakt van een snelle Mini tijdens de uitzending van TopGear. Maar dat wisten jullie wrs. allang omdat het een uitzending was uit 2004...

[/ QUOTE ]

ja grandioos. ik lach dubbel van het lachen op de vloer te rollen. echt super. /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hey RSfreak doe er nog eentje bij ik rij ok eentje inmiddels al 2 jaar !!En eentje met een chip in dan nog wel 165 PK !! /forum/images/graemlins/ahum.gif
Hou dat mor es op de baan !!! /forum/images/graemlins/grin.gif
Grtzzzz Patrick

[/ QUOTE ]


dat MEEEN je niet! /forum/images/graemlins/super.gif hoeveel koppel heeft 'ie? /forum/images/graemlins/grin.gif Wel twee handjes aan het stuur als je optrekt he /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif?

165 pk... Daar trek je zelfs een opgefokte Impreza mee weg man.. /forum/images/graemlins/uitlachen.gif
 

blackczech

Actief lid
Een beestig koppel van 375 Nm bij 1900 t /min.
/forum/images/graemlins/grin.gif
 

Bijlagen

  • 20503-ad597_img3_large.jpg
    20503-ad597_img3_large.jpg
    50,3 KB · Weergaven: 20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan