Fabia RS freak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er nog meer Fabia RS bezitters (en freaks) op dit forum? Of zijn ik en el Diablo de enigen?

Ik rijd al een paar maanden in een Fabia RS, maar ik heb slechts een andere RS gezien.. en dat was een Octavia /forum/images/graemlins/407.gif
____________________________________________________________
Wooooow!! da's snel!!! - /forum/images/graemlins/shocked.gif
 

el_diablo

Nieuw lid
en ik ben nog altijd aant wachten vol spaning op mijn eerste rit /forum/images/graemlins/tongue.gif
door een of andere vertraging in de poduktie is de levering ies meer dan een week opgeschoven :s
 
De importeur in Nederland heeft een rode Fabia RS staan. op aanvraag en bij beschikbaarheid kun je eventueel een proefrit maken.
Zo ben ik aan de mijne gekomen. Na informatie op het internet wilde ik "die auto wel eens zien". Ik was na de eerste bocht al meteen verkocht. Wat een auto!
Supersnel optrekken. Supersnel rijden. Maar wel 1 op 20 kunnen halen....

Voor zo'n auto is maar een woord:


/forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif
 

Danny

Senior Member
vandaag gereden met de skoda fabia RS van de importeur
niet normaal meer de trek kracht die de auto heeft
wat te denken als je h'm zou chippen...

de auto staat bij m'n dealer (van kleef dordrecht)
vanwege de opening van hun nieuwe pand
vandaar dat ik er een stukje mee gereden heb.

/forum/images/graemlins/super.gif
 

Wiseguy

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Voor zo'n auto is maar een woord: