http://www.flickr.com/photos/bartvanleemput/
Wasmachineman Forumguru 1 nov 2009 #2 Mooie foto's Bart. Veel werk en euro's ingestoken zeker ? Ken ik jou niet van Samson & Gert trouwens ?:crazy:
Mooie foto's Bart. Veel werk en euro's ingestoken zeker ? Ken ik jou niet van Samson & Gert trouwens ?:crazy:
bartvanleemput Lid 1 nov 2009 #3 Wasmachineman zei: Mooie foto's Bart. Veel werk en euro's ingestoken zeker ? Ken ik jou niet van Samson & Gert trouwens ?:crazy: Klik om te vergroten... helaas niet, is enkel een naamgenoot
Wasmachineman zei: Mooie foto's Bart. Veel werk en euro's ingestoken zeker ? Ken ik jou niet van Samson & Gert trouwens ?:crazy: Klik om te vergroten... helaas niet, is enkel een naamgenoot
webber Lid 5 dec 2009 #5 Ziet er netjes uit hoor, complimenten! Waar heb je die led dagrijlichten vandaan? ziet er ook strak uit.
Ziet er netjes uit hoor, complimenten! Waar heb je die led dagrijlichten vandaan? ziet er ook strak uit.
Hetzer Forumguru 5 dec 2009 #6 Mooi velgen, die borbets lv5 Bijlagen 4063580414_615979a0fc_b.jpg 92,9 KB · Weergaven: 32