Fabia II - Sport besteld

Skodaat1

Nieuw lid
Hi allemaal,

Ook voor mij is het lange wachten begonnen. Hoewel....8 tot 10 weken vind ik nog wel meevallen. Op een bank moet je vaak langer wachten. Wat is het geworden? Een Fabia II - Sport - 1.4 TDI 59 KWh - Anthracite Grey Metallic en een roetfiltertje. Radio doe ik zelf (weet nog niet welk, maar dat komt nog)...

Ben eigenlijk toevallig bij de Skoda dealer terecht gekomen. Was eigenlijk in de markt voor de Grande Punto. Maar de afwerking van de Skoda vond ik stukken beter en na een proefritje was de keus snel gemaakt :eek:oo:

Nog een fijn weekeinde allemaal!

Skodaat1
 

joergarms

Senior Member
Hartstikke mooi, en van harte gefeliciteerd met jeaankoop.
Succes met het wachten, maar dat is het wel waard hoor.
Leuk om te horen dat je Skoda boven FIet verkiest!!!!

Join the club
 

Abo

Lid
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.
De afwerking van de Fabia 2 is inderdaad zeer goed, op de autorai heb ik dit goed kunnen bekijken. Nu de weken maar aftellen totdat die geleverd wordt. Zelf ben ik ook aan het aftellen, over 6 tot 8 weken komt mijn nieuwe Roomster.
 

Skodaat1

Nieuw lid
Thanks

Hee,

Dank jullie wel voor de leuke reacties. Joergarms, was zelf wel verrast eigenlijk dat ik de Fiat heb laten staan. Heb op zich wel wat met Italiaanse auto's. Maar het interieur vond ik helemaal niets. Het enige wat de Fiat voor heeft op de Skoda is de motor. Die 1.3 MultiJet (90pk) is toch een stukje beter dan het pompverstuivertje van VAG. Maar das dan ook alles...althans naar mijn mening :winkie:

Nog een fijne zondag!
 
Gefeliciteerd met je aankoop.

Rijdt al enige tijd met F2 Sport ( 2e auto ) en is iedere keer genieten.
Heb je ook voor de 16" Atria gekozen - ipv 15"?
Maakt de auto meteen nog aantrekkelijker....

Succes met wachten
 
Bovenaan Onderaan