Fabia II op bijzondere locatie

Ik ben verhuisd en zo ook de Fabia.

Zover ik tot nu toe weet en heb gehoord is deze verlengde Fabia de enige op het eiland (Aruba)
Er zijn wel 2 korte versies, dus hij is niet helemaal alleen.

Een dealer is er niet dus ik heb al contact gezocht met de lokale VW, hier onderdeel van de grote Hyundai. Ze kunnen hem uitlezen, maar onderdelen hebben ze niet. We gaan de betrouwbaarheid van de Skoda dus maar even op de proef nemen de komende tijd ;)

Het is ook één van de weinige met dagrijverlichting, want de meeste auto's hebben dat hier niet. Opvallen doen we dus al goed met de Faab.

klein 1.jpg klein 2.jpg
De airco doet in ieder geval goed z'n best en hij is vergeleken met de meeste auto's hier ook steenkoud !

Groetjes en een fijne jaarwisseling,
Just-in-Time
 

cortrans

Forumguru
Mooie foto's hoor, en inderdaad rij je daar behoorlijk exclusief voor niet te veel geld.
Nog een vraagje, je schrijft, dat dit een verlengde uitvoering is???? Hij lijkt mij toch net zo lang als mijn FII???

Fijne jaarwisseling daar in het warme Aruba (ben best wel een beetje jaloers:thumbsup:)
 

ertromp

Forumguru
Leuk die foto's zo van Aruba met je Skoda :thumbsup::thumbsup: Veel rijplezier daar en veel motorische onderdelen zijn gewoon VW hoor
 
Bovenaan Onderaan