Fabia II geland bij de dealer!

Maarten

Forumguru
YES! :)

Onze nieuwe Skoda Fabia Combi Ambiente Attractive Business is bij de dealer in Roosendaal aangekomen!
Straks ga ik even een eerste blik werpen en maak gelijk wat foto's.
Ik zal de foto's vanmiddag hier posten.
Nu even afwachten wanneer de daadwerkelijke aflevering plaats zal vinden. Ik verwacht zelf ergens na het weekend.
 

Maarten

Forumguru
Wat een koude douche heb ik zojuist gehad!!! :(

Ik kom bij de dealer en hij wist wie ik was en kon al raden wat ik kwam doen.
Samen liepen we naar mijn nieuwe Skoda.
De eerste aanblik was perfect. Het is gewoon een hele mooie auto.
Even in de auto kijken en wat viel me meteen op; geen climatronic maar een half geregelde airconditioning. Ik vroeg de dealer of dat wel klopte. Hij twijfelde, ging het opzoeken en kwam tot de conclusie dat er inderdaad een full climatronic op had moeten zitten. Terwijl hij op onderzoek uitging ontdekte ik nog meer. Geen PDC en geen bandencontrolesysteem. Kortom; verkeerde auto!

Uiteindelijk is gebleken dat er door de dealer en Skoda Nederland geen fouten zijn gemaakt, maar dat de Skoda fabriek een verkeerde Fabia heeft geproduceerd!
Ze hebben niet een Attractive Business edition gemaakt maar een gewone Ambiente. Wel zaten mijn overige wensen erop zoals Sunset, extra speakers en Maxidot.

Een domper dus! Erg teleurgesteld verliet ik de Skoda garage en vertelde het verhaal aan mijn vrouw.

Ik heb de dealer gevraagd een nieuwe te bestellen en als soort van schadevergoeding heb ik het sportinterieur gevraagd. De dealer gaat hier over overleggen en morgen hoor ik meer.

Geen foto's dus en geen nieuwe afleverdatum...wordt vervolgd.
 

jaspernl

Actief lid
Damn!
Da's inderdaad wel erg balen zeg!
Sterkte man!
En hou ons op de hoogte van de uitkomst van je gesprek met de dealer, ok?

En mócht het nou lukken: die sportstoelen zijn wél errug okee hoor! :rockon:
 

breef

Lid
damn wat een pech! ik zou gek worden als ik weer zolang moest wachten... succes met de afhandeling en sleep er wat opties uit!!
 

Maarten

Forumguru
Geen idee. Hij gaat opnieuw besteld worden.
Ik hoop dat hij met voorrang geproduceerd zal worden.
Na de bestelling in december is hij vandaag bij de dealer aangekomen. Daar zitten dus ongeveer 5 à 6 weken tussen.
 

Maarten

Forumguru
Zoals in mijn post hierboven beloofd!

In een ander draadje heb ik verteld dat de JUISTE auto nu echt is aangekomen bij de dealer.
Nog een klein weekje aftellen en dan kan ik de eerste meters/kilometers rijden.

Zodra ik hem daadwerkelijk heb zal ik het posten...en ja natuurlijk!

MET FOTO'S!
picture.php
 

cvegreen

Forumguru
leuk te lezen dat je wagen er eindelijk is . Ik hoop nu dat je er heel lang heel gelukkig mag mee zijn.
 
Bovenaan Onderaan