Fabia II Combi 1.6 Sport

Eindelijk! Sinds afgelopen zaterdag mag ik eindelijk rijden in mijn nieuwe Skoda (nou ja, die van de leasemaatschappij):

Skoda II Combi 1.6 Sport in tangerine orange metallic.
Met als extra's:
Gastank type Teleflex GFI (AGHD1010)
Atria LM velgen 16"
Electrische ramen voor en achter
Lampje achter
Opbergpakket

En ik heb mijn VDO Dayton MS4100 (kadootje bij mijn vorige Fabia) met CD-wisselaar laten overzetten.

En dat rijdt heeeel erg prettig. Super stoelen, lekker stuur en pookje, lekker veel opbergmogelijkheden, motor voelt ook goed aan, zeker nu ik de eerste 1500 km op benzine rijdt. Gas gaat trouwens ook vast probleemloos werken, gaf bij de vorige Fabia ook nauwelijks problemen.
 

cvegreen

Forumguru
Daar zul je ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven en een 1.6 in een fabia moet wel ruim voldoende zijn denk ik .
 

Fabia

† In Memoriam
Tangerine orange metallic vind echt de mooiste kleur voor de Fabia. En dan extra donker getinte ramen achter en mooie donkere spaakvelgen. Ik vind het zo jammer dat die kleur niet bij de Roomster geleverd wordt.
 
Mooie kleur Tangerine.
Mogen we fotos??? :worshippy:
Ga ik regelen.

Tangerine orange metallic vind echt de mooiste kleur voor de Fabia. En dan extra donker getinte ramen achter en mooie donkere spaakvelgen. Ik vind het zo jammer dat die kleur niet bij de Roomster geleverd wordt.
Het staat echt onwijs gaaf !!!

Het was een heel spannende beslissing: Bij het bestellen (nou ja het aanwijzen wat ik wil, het blijft een leaseauto) stond er een oranje hatchback met wit dak in de showroom. Door dat witte dak ziet het oranje er veel lichter uit, en dat bracht me aan het twijfelen. Uiteindelijk toch gedaan, maar dan wel in combinatie met de 1.6 sport en de atria velgen. Als je dan toch een statement wilt maken...

Mijn alternatief was zwart, maar dan vallen de zwarte A-, B- en C-stijlen weg en dat is dan ook weer jammer. Wat in ieder geval geen alternatief was, was de blauwgrijze kleur waarvan de ontwerper vindt dat het de beste kleur is voor de combi...
 

Hetzer

Forumguru
Mooi auto, lekker uitgerust, de juiste maat velgen en een goede kleur!!!!!!, veel plezier er mee.

Alleen zou ik proberen omdat lpg dopje , in de zelfde kleur te spuiten als de rest v.d carroserie.....:smirk:
 

Bijlagen

  • Side1-95k.jpg
    Side1-95k.jpg
    94,6 KB · Weergaven: 24

cvegreen

Forumguru
Wat is dat mooi zeg .
Had nooit gedacht dat zo'n kleur mooi ging staan op zo'n F2. Dan die heel mooie velgen eronder maakt het plaatje wel compleet.
Zoals Hertzer zegt , jammer dat die gasvuldop niet in carroserie kleur is .
Die radio die erin steekt , is dat een standaard radio van skoda? Indien ja , er is precies zo heel veel ruimte rond de radio , konden ze beter helemaal gevuld hebben dan . Of is dat zo'n verkleiner waar een standaard radio in past ?
Verder super mooi man.
 
Mooi auto, lekker uitgerust, de juiste maat velgen en een goede kleur!!!!!!, veel plezier er mee.

Alleen zou ik proberen omdat lpg dopje , in de zelfde kleur te spuiten als de rest v.d carroserie.....:smirk:

Hmmm, da's een idee. Maar mijn dopjes-kwijtraak-historie is nogal slecht. Dan blijf ik spuiten...

En het is natuurlijk metallic, lastig om dezelfde kleur te krijgen.
 

Gieliovd

Forumguru
Hmmm, da's een idee. Maar mijn dopjes-kwijtraak-historie is nogal slecht. Dan blijf ik spuiten...

En het is natuurlijk metallic, lastig om dezelfde kleur te krijgen.
Die dop zit mag ik hopen wel vast met een draadje, zoals bij mij, dan raak je hem niet kwijt.
 
Bovenaan Onderaan