Fabia HB qua uiterlijk, in vergelijk met Combi

Hetzer

Forumguru
Of deze officiële "foto" volgens mij is dit een 17 inch velg, maar ziet er imho uit als een 18 inch er

SKODA_Fabia_Combi_Zijkant.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Wat mij bij de eerste post in dit topic opvalt: de onderrand van de ramen. Bij de HB loopt die veel verder omhoog dan bij de combi, waardoor je wat meer een coupe-uitstraling krijgt bij de HB. Verder is het op de foto lastig vergelijken: HB met zwart dak, combi niet, combi met dakrails, HB zonder. Ook door verschil in kleur is het lastig vergelijken (op dezelfde foto): steeds wordt óf één van de auto's deels afgedekt, of zit er veel verschil in kleur, beeldhoek, of opties/aankleding.
 

Hetzer

Forumguru
En hier nog wat standaard fotootjes, zonder verlaging, met 16 inch

Skoda-Fabia-Combi-2015-1280-05.jpg

Skoda-Fabia-Combi-2015-1280-04.jpg


en met verlaging (15MM?) en 17 inch

Skoda_Fabia_III_Combi_2015_nova_zive_Perex_503_0.jpg

Skoda_Fabia_III_Combi_2015_nova_zive_10_800_600.jpg
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Yup.. in de vorm van de laatste foto staat die dus ook bij de dealers in BE uitgestald. Maar dan wel in het zwart. Zonde van de rijhoogte, maja, met al die drempels van een halve meter hoog in België is dat mss toch niet zo een overbodige luxe... :laugh:
 

laagvlieger

Forumguru
Waar blijven de foto's van de enigszins betaalbare versies? :D Zonder mistlampen, ongekleurde deurklinken en spiegelkappen, 15" wieldoppen en 10 cm hoger op de poten?
 

Cordoba

Forumguru
Waar ik me wel wat zorgen over maak: de B-stijl in hoogglans zwart. Op zich staat het mooi, maar de laatste maanden al veel gehoord binnen de VAG-groep dat zo'n glanzende B-stijl wel erg snel onder de krassen zit.
 
Bovenaan Onderaan