Fabia combi "niet voorbereid" voor bagageschotten

Sinds enkele maanden in het bezit van een Skoda fabia Combi uit 2010. Achterin is het mogelijk om bagageschotten aan de zijkant te plaatsen. Bij naavraag bij de Skoda dealer kreeg ik echter te horen dat mijn auto "niet voorbereid" was en wilden ze het onderdeel niet bestellen. Echter zitten er duidelijke uitsparingen voor de schotten en zou het volgens mij moeten kunnen. Ik heb al even op de sloop gekeken, maar kon geen model met de schotten vinden.

Iemand een idee of ze zouden moeten passen en eventueel een plek waar ik ze kan bestellen?

Niels Skoda fabia bagageschot2.jpg
 

EdZ

Donateur
Lijkt me sterk dat ze modellen leveren met of zonder die inkepingen. Je kunt ze bij je dealer (of een andere dealer!) gewoon op eigen risico bestellen lijkt me. Het is jouw auto toch? Al wil je ze thuis aan de muur hangen...
 

EdZ

Donateur
Even zitten kijken bij Kreijne webshop. Er zijn twee soorten bagageschotten zie ik? Die halfronde die ik in m'n Roomster heb en degene die achter/naast je wielkasten zitten. Die laatste hebben ze daar in twee maten. Hb en combi. Voor 30 euro heb je de combi uitvoering.
 
Ik heb deze bagageschotten ook later bij de dealer besteld. Bestaat uit een houder die je in de inkepingen steekt het het schotje wat je tussen de houders schuift. Kan dus ook gewoon in jouw auto als ik de foto bekijk.

Is inderdaad een aanrader om aan te schaffen. Op deze manier kun je kleine spullen makkelijk bewaren in de kofferbak zonder dat het gaat schuiven zoals EHBO-set e.d.
 

bluskabouter

Forumguru
was in totaal inclusief btw € 15,= kwijt voor de beide schotjes.

dit stond op mijn factuur:

2 keer 5j9861345a per stuk 0.78 = geleiding plaat combi
2 keer 5j9861345 per stuk 0.78 = geleiding plaat combi
2 keer 5j9867145 per stuk 4.77 = bergvak onyx fabia combi kleurcode 47H
dit is alles zonder btw,

totaal : €15.07 inclusief btw.

dit zijn de prijzen uit 2012, maar je hebt in ieder geval de bestelnummers.
let wel ff goed op de kleurcode!!
 
Bovenaan Onderaan