Fabia Combi II Sport besteld

i2Paq

Senior Member
Eindelijk!

Na mijzelf hier ruim 1 jaar geleden geregistreerd te hebben is het vandaag zo ver.
Zojuist heb ik mijn "eigen" Skoda Fabia Combi II Sport besteld!!

Omdat ik de navigatie ga regelen met een nieuw te bestellen Nokia E71 heb ik geen af-fabriek carkit cq. navigatie besteld maar wordt er een Parrot ingebouwd.

Hier het lijstje:

Skoda Fabia Combi Sport 1.9TDI € 23.350,-
Kleur Sprint Yellow € 335,-
Extra;
Functie pakket € 60,-
Radio Dance € 435,-
Sunset € 80,-
Trekhaak € 450,-
Climat control Airco € 345,-

Me so happy :489:

tlpeter

Actief lid
Dat worden lange weken :D

Ik heb ook de 1.9 tdi sport en het bevalt mij helemaal goed
Gewaagde kleur heb je genomen

Ook ik gebruik mijn nokia voor navigatie (n73) en ook dat gaat prima

i2Paq

Senior Member
Dat worden lange weken :D

Ik heb ook de 1.9 tdi sport en het bevalt mij helemaal goed
Gewaagde kleur heb je genomen

Ook ik gebruik mijn nokia voor navigatie (n73) en ook dat gaat prima

Ja, misschien is hij op voorraad, anders pas begin oktober.
Reed tot vandaag een Octavia Elegance Business Edittion, deze gaat naar een nieuwe collega.
Tijdelijk nu een Fiat Bravo (enorme brute bak met alle opties) en krijg ergens volgende week een Opel, geen idee welke, tot mijn Fabia komt.

De kleur is bewust, ik ben het grijs/zwart/wit/rood/blauw zat, en mijn vrouw krijgt ook eenzelfde Fabia, alleen dan de oranje variant :eek:oo:

Zit nog te dubben over een spoilerset......

Dank je.

Ik zie dat jij die parrot carkit hebt, bevalt die?

Machtig aparaat, werkt echt perfect! Zit aangesloten op mijn Dance radio en alles wordt netjes gemute en gesynced. Zelf ingebouwd met hulp van iemand en dat was niet veel werk. Wat ik één minpuntje misschien vindt is dat er geen twee phones tegelijk op kunnen maar volgens mij kan geen enkele carkit dat dus eigenlijk is het geen minpuint:-):)

Hugo1973

Actief lid
Klinkt als een mooie, flitsende auto! Ben benieuwd naar de foto's.

En natuurlijk succes met het wachten... Gelukkig is hier altijd wel genoeg te lezen zodat je de tijd vast wel makkelijk doorkomt :1819:

fabtdi

Lid
Eindelijk!

Na mijzelf hier ruim 1 jaar geleden geregistreerd te hebben is het vandaag zo ver.
Zojuist heb ik mijn "eigen" Skoda Fabia Combi II Sport besteld!!

Omdat ik de navigatie ga regelen met een nieuw te bestellen Nokia E71 heb ik geen af-fabriek carkit cq. navigatie besteld maar wordt er een Parrot ingebouwd.

Hier het lijstje:

Skoda Fabia Combi Sport 1.9TDI € 23.350,-
Kleur Sprint Yellow € 335,-
Extra;
Functie pakket € 60,-
Radio Dance € 435,-
Sunset € 80,-
Trekhaak € 450,-
Climat control Airco € 345,-

Me so happy :489:

Daar ga je heel veel plezier van krijgen :1761:

Ik mag er al meer dan 10.000 km in rijden en heb er geen seconde spijt van.

Sterkte met het wachten:aangenaam:

i2Paq

Senior Member
Heeft iemand voorbeelden van een mooie striping oid?
Ik las ook iets over dorpelstrips, chrome lijken mij wel wat :crazy:

i2Paq

Senior Member
Heeft iemand voorbeelden van een mooie striping oid?
Ik las ook iets over dorpelstrips, chrome lijken mij wel wat :crazy:

Ik zal mijzelf even antwoorden, en meteen maar ook besteld;

- rondom spatlappen
- decoratiefolie "Fabia" (onder de stootstrips)

Later vanmiddag belt de Dealer Martin Schilder uit Schagen even voor de laatste puntjes op de i en wanneer ik mijn bolide mag verwachten.

Ik had ook die decoratiefolie besteld. Maar helaas, de dealer heeft hier nog nooit van gehoord. De importeur ook niet. Raar verhaal!

EdK

Forumguru
:ot: Hallo i2Paq :ot:

Ben geen moraalridder ofzo , maar volgens de forum regels mag je geen reclame maken !!
Dus verwijder je " tropisch bruin " voordat je straks door een moderator wordt uitgeschreven !!

Dit bericht mag door moderator weggehaald worden indien hij dit wenst

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met je FII, wel een heel gewaagde kleur. Ik zat juist te denken dat die kleur wel heel weinig verkocht gaat worden. Ben benieuwd naar de foto's. Trouwens ik heb decoratie sticker wel gezien op een FII, dus het moet mogelijk zijn.

i2Paq

Senior Member
En de afleverdatum is bekend: de week van 20 oktober 2008! :489:

Alle kleuren waren op voorraad behalve natuurlijk die gele van mij, mja, geen idee of de gele kleur überhaupt wel verkocht is in Nederland?

De foli is nog even een heet hangijzer, de dealer zit het niet zitten om deze er op te plakken (wtf?).
Maar goed, dat zien we dan wel weer.

higgy

Forumguru
Ik zie geen reclame (al weggehaald?) of het moest de naam van de dealer zijn, maar dat vind ik geen reclame.

Fabia

† In Memoriam
En de afleverdatum is bekend: de week van 20 oktober 2008! :489:

Alle kleuren waren op voorraad behalve natuurlijk die gele van mij, mja, geen idee of de gele kleur überhaupt wel verkocht is in Nederland?

De foli is nog even een heet hangijzer, de dealer zit het niet zitten om deze er op te plakken (wtf?).
Maar goed, dat zien we dan wel weer.

Ik zag van de week nog een gele FII rijden. Mijn dealer heeft onlangs nog een gele verkocht. Dus ze zijn er wel.

Ik denk dat ze de folie niet kunnen leveren zoals eerder gemeld... Het is natuurlijk geen ethisch vraagstuk voor de dealer. Het is wat de klant wilt. Maar als de dealer niet kan leveren...

Bovenaan Onderaan