Fabia Combi Greenline 1.2TDI besteld

Viper

Lid
Net als zovelen hier op het forum hebben wij na goed nadenken, en uiteindelijk een hele goede deal onze Greenline besteld :cheer:

* Cappuchino Metallic
* Domino black bekleding
* Gordijnairbags (incl spiegeltjes en handgrepen)
* MaxiDOT display
* Dakrailing
* Klein leder pakket & multifunctioneel stuurwiel
* Klein rokerspakket (niet om te roken maar voor de fijne bakjes)
* Climatronic
* Electrische raambediening achter
* Middenarmsteun met opbergvak
* Parking Distance Control
* Sunset ramen

* Dorpellijsten Luxe
* Kofferbak strip
* Zijschotten voor in de kofferbak
* Slotbouten
* Antislip kofferbakmat
* Winterbanden
* Kentekenplaat met opgelegde cijfers/letters

Auto staat in het systeem voor week 38!, nu afwachten maar....

Trucker

Actief lid
Dat is een indrukwekkende lijst ,gefeliciteerd.Ik heb laatst die kleur in het echt gezien en het is een hele stijlvolle kleur.

Viper

Lid
Klopt, toen wij gisteren de auto gingen bestellen stond er een Greenline klaar in de kleur Cappuchino (van een klant). We waren meteen verkocht!

ronald24e

Actief lid
Goed keus die kleur!
Heb zelf ook deze kleur gekozen en bevalt me uitstekend, nu alleen nog even wachten tot je hem eindelijk mag gaan ophalen.....

Viper

Lid
Bedankt!, auto is inderdaad mooi compleet!

Vandaag nog langs de dealer gegaan, en de kleur toch nog omgezet van Cappuchino naar Storm Blue...

Viper

Lid
Vorige week bij de dealer geweest, auto staat nog steeds op voor week 38!
Afwachten maar....

NielsW

Lid
Hoop het beste voor je, je wacht ook al sinds 18 mei dus het mag nu wel een keer :).

Moest je trouwens bijbetalen voor dat andere nummerbord? Lijkt me niet.

Wat moest je voor de slotbouten betalen volgens de factuur?

Had Erik 2 greenlines staan viper?

Voor zover ik weer leverd deze dealer alle auto's af met opgelegde kentekenplaten.

Viper

Lid
Moest je trouwens bijbetalen voor dat andere nummerbord? Lijkt me niet.
Nee die waren kostenloos...

Wat moest je voor de slotbouten betalen volgens de factuur?[/quote]
Op de factuur staat: €25,-

Viper

Lid
Vandaag nog even contact gehad met de dealer, en nog snel een wijziging doorgeven voor de productie:

- Rokerspakket er uit gehaald
- Reservewiel pakket (zonder band en velg) besteld

Zo kan ik in de zomer 1 winterband meenemen, en in de Winter 1 zomerband.
Dit geeft toch een veiliger gevoel als je onderweg bent dan zo een klein compressortje en die vulling....

Viper

Lid
Goed nieuws, ik ben vandaag nog bij de dealer geweest, en auto is ingepland door de fabriek... Het begint kortbij te komen...

@hengelst; geen idee, rokerspakket eruit -30 alleen boordgereedschap en andere kofferbakbodem was iets van 60 dus in totaal 30 bijbetalen... Of niets misschiens ;)

paulus474

Senior Member
Toch ook nog altijd nieuwsgierig naar wat zo'n reservewielpakket inhoudt...
Heb je een omschrijving wat je daar nu voor krijgt: andere kofferbakbodem en boordgereedschap?: dus een boden waar WEL een reservewiel inpast en een krik of zo (die ook weer in zo'n pakketje zitten wat je in het wiel kan leggen)? En dat voor 60 euro? Heb nl. ook bedragen van 200 euro gehoord, maar dat was dan waarschijnlijk incl. reservewiel + band...

Bovenaan Onderaan