Fabia Combi Greenline 1.2 TDI besteld

FredV

Banned
Op 7 mei besteld:

Skoda Fabia Greenline 1.2 TDI Greenline met
  • Black magic metallic lak
  • Dakrailing
  • Climatronic
  • Middenarmsteun
  • Maxidot
En vandaag bijbesteld: park distance control
Kon gelukkig nog geregeld worden

Geplande productieweek 35
Dus lang lang lang wachten.

Ingeruild: Renault Scenic 1.6 van 2005
 

Maarten

Forumguru
Gefeliciteerd met de aankoop en natuurlijk sterkte met het afwachten.
Wordt vast een plaatje!
 

corsaar

Senior Member
Alweer een, Gefeliciteerd FredV, ik word steeds nieuwsgieriger hoeveel er totaal
in bestelling staan, een gestaag groeiende lijst !
 

Trucker

Actief lid
Inderdaad en dat terwijl het heel erg makkelijk is, en achteraf inbouw kost al snel
300 euro.
 

NielsW

Lid
Wij hebben het er ook op besteld.
Is zeker handig als je het meteen laat doen en is goed geïntegreerd met je radio
 

NielsW

Lid
Weet iemand toevallig welke extra functies erbij komen wanneer je voor maxidot kiest??
En het full climatronic, heb je hier nu minder of meer verbruik door? Het lijkt me meer omdat dan altijd je airco aanstaat.

Ben nog over deze 2 opties aan het twijfelen namelijk.
 

ronald24e

Actief lid
Weet iemand toevallig welke extra functies erbij komen wanneer je voor maxidot kiest??
En het full climatronic, heb je hier nu minder of meer verbruik door? Het lijkt me meer omdat dan altijd je airco aanstaat.

Ben nog over deze 2 opties aan het twijfelen namelijk.

Maxidot heeft in ieder geval een andere klokkenwinkel waardoor je je motortemperatuur en benzinetank als analoge klok hebt, verdere functies van maxidot weet ik zo ook niet uit mijn hoofd.

En met full climatronic staat niet altijd je airco aan hoor....je kunt hem gewoon uitzetten als je hem niet nodig hebt net als je handmatige airco.
Kwa verbruik maakt het dus denk ik niet veel uit.
 

FredV

Banned
Zie blz 22-25 van de handleiding voor de functies in de maxidot.
M.b.t de Climatronic:
De Climatronic houdt een eenmaal ingestelde temperatuur volautomatisch constant.
Hiertoe worden de temperatuur van de uitstromende lucht, de aanjagerstanden en de
luchtverdeling automatisch gewijzigd. De installatie houdt ook rekening met toename
van de temperatuur door zonnestralen zodat met de hand naregelen overbodig is. De​
automatische regeling zorgt voor maximaal welzijn in elk jaargetijde.
 
Bovenaan Onderaan