Fabia combi elegance 2.0

darkprojectx

Forumguru
klinkt als de voorste motorsteun, maar dat moet de monteur maar netjes nakijken ;)

ik ben met die van mij nu aan het testen wat hij daadwerkelijk verbruikt, met normaal rijgedrag (geen opa rij tafferelen, gewoon doorrijden). Ben benieuwd! Ik rij hem ook niet helemaal leeg, want dat is zeer slecht voor de benzinepomp en benzinefilter, maar rij hem half leeg en doe dan de km's x2.
 

Boelie72

Nieuw lid
ja ik zal vragen of ze daar naar kijken. Je kunt natuurlijk ook de dagteller op nul zetten en dan voltanken, en dan de aantal liters die je de volgende keer tankt delen door het aantal km. die op je dagteller staan. Dan weet je iig wat hij verbruikt op 1 liter

groet marcel
 

Boelie72

Nieuw lid
Nou, ik weet de oorzaak van het gebonk oder de motorkap. Volgens de dealer is het een kantelsteun die af is. Hier is een nieuwe voor besteld en die wordt maandag geplaatst, ik kan er zelfs op wachten. Hoop dat het helpt en dat dit het is.

Marcel
 

darkprojectx

Forumguru
een kantelsteun? is dat een andere naam voor motorsteun?
heb nog nooit van een kantelsteun gehoord :crazy:

hopen dat het dan gefixt is!
 

Boelie72

Nieuw lid
ja weet het ook niet, een kantelsteun schijnt er voor te zorgen dat de motor niet te ver kantelt. Hier zit een soort rubber op en die schijnt af te zijn.:crazy:
Hoop dat dat het is.
 

Boelie72

Nieuw lid
nee niet echt nee, ben nu bijna een maand verder. Nog steeds bonken en trillen in de pedalen bij laag toerental. Heb de wagen net weer naar de garage gebracht, erg vervelend. De kantelsteun is vervangen, het bonken bij het starten was er toen gelijk weer, alleen reed hij wel wat rustiger maar dat was ook na een week weer het zelfde. Heb nog maar eens aangedrongen op het controleren van de motorsteunen.. Afwachten maar weer.
 
Bovenaan Onderaan