Fabia Combi als Scoutline

Japanese Power

Donateur
Schermafbeelding 2018-10-22 om 19.36.59.png

Bron: Autoweek

Skoda doopt de Fabia Combi in het bad met Scout-opsmuk en presenteert het eindresultaat vandaag als de Fabia Combi Scoutline.

Met zijn Scout-lijn voert Skodaopgehoogde versies van modellen die volgens de Tsjechen beter inzetbaar zijn buiten de gebaande paden. Voor wie die 'offroad-capaciteiten' iets te veel van het goede zijn, maar wel graag de uiterlijke aankleding wenst, heeft Skoda de Scoutline bedacht. Nu is het de Fabia Combi die als Scoutline is gepresenteerd.

De Fabia Scoutline is niet opgehoogd, maar wel voorzien van een stoer ogende uiterlijke aankleding. Zo is de auto rondom voorzien van matzwarte en zilverkleurige kunststof details. Ook op de wielkasten komen we de cross-ornamenten tegen. Skoda spreekt verder van ziverkleurige buitenspiegelkappen, zilverkleurige dakrails en een achterbumper waarin een uitgesprokener diffuser is aangebracht. Volgens Skoda komt de Scoutline in een select aantal Europese markten beschikbaar.

UPDATE:
Skoda Nederland bevestigt aan AutoWeek dat deze Fabia Combi Scoutline níet naar Nederland komt.


Schermafbeelding 2018-10-22 om 19.37.11.png Schermafbeelding 2018-10-22 om 19.37.18.png Schermafbeelding 2018-10-22 om 19.37.25.png Schermafbeelding 2018-10-22 om 19.37.06.png
 

Cordoba

Forumguru
Ik krijg de indruk dat de kleur blauw ook anders is dan Race Blue, een beetje meer richting Denim Blue.
 

gossy

Actief lid
Kan me niet echt bekoren - na de Fabia II was de III toch echt wel een stuk lekkerder om te zien ook doordat hij iets lager en breder werd. Doet me denken aan mijn moeder's Renault Scenic Espace die al een dweil was...bracht Renault er nog een '4x4' van uit ook - ook lekker hoge poten en die nam elke bocht als een 2CV op 1 oor XD
 
Bovenaan Onderaan