D
Deleted member 12686
Gefeliciteerd met de goede aankoop.
Ik denk niet dat je de volvo hier kwijt raakt
Ik denk niet dat je de volvo hier kwijt raakt

Zat 1 klein deukje bij de achterklep bij het logo, maar valt niet erg op. Volgens mij niet door de lak dus dat scheelt. Er zit wel nog wat belettering op de motorkap en zijkanten...weet nog niet of ik die zelf eraf ga fohnen of laat doen door een bedrijfje...daar bel ik nog wel wat mensen over, of kan iemand mij heir daar mee helpen aan tips of adressen?
bedankt!
Leuk! Weer een geregistreerd Skoda rijder erbij!Ik heb hem gekocht! Heb er een stukje in gereden, starten en lopen was het. Motor klonk goed, verder kon ik weinig aan de motor zien aangezien het allemaal onder plastieke dingen zat. Heb 50 gereden en in zijn 5 gezet en flink gas gegeven, toerental schoot niet door, dus koppeling lijkt ook in orde te zijn. Hij sloeg ook af op de handrem toen ik hem in zijn 1 liet opkomen.
Accu is nog te bezien. Zat 1 klein deukje bij de achterklep bij het logo, maar valt niet erg op. Volgens mij niet door de lak dus dat scheelt. Er zit wel nog wat belettering op de motorkap en zijkanten...weet nog niet of ik die zelf eraf ga fohnen of laat doen door een bedrijfje...daar bel ik nog wel wat mensen over, of kan iemand mij heir daar mee helpen aan tips of adressen?
bedankt!
Er zit wel nog wat belettering op de motorkap en zijkanten...weet nog niet of ik die zelf eraf ga fohnen of laat doen door een bedrijfje...daar bel ik nog wel wat mensen over, of kan iemand mij heir daar mee helpen aan tips of adressen?
bedankt!
Leuk! Weer een geregistreerd Skoda rijder erbij!
Ik moet alleen zeggen dat je testmethoden nou niet echt nuttig zijn geweest. Geen een auto, ook niet met een verrotte koppeling (ok, behalve als hij ECHT verrot is, maar dan kom je niet eens van je plaats), zal in zijn 5 met 50 km/h gaan doorslippen hoor!
In zijn 5 met 50 km/h draai je misschien net 1500 toeren, en dan heeft de motor 0,0 vermogen.
Hij krijgt behoorlijk voor zijn donder kan ik me voorstellen. Maarja ik denk dat het de enige manier echt is.De bedoeling van deze test is dat je je gas intrapt en je versnelt, als je dan je max koppel berijkt zal de koppeling gaan slippen als deze versleten dus hoezo o,o vermogen.vermogen heb ik ook niet nodig alleen het koppel en deze ligt bij een benzine ongeveer bij 3000 rpm en diesel 2100 rpm. Het gaat erom of de plaat goed vast grijpt, door laag in toeren te rijden en gas te geven simuleer je het rijden met een zware aanhangwagen. en dan merken de meeste mensen ook dat hij versleten is. en slegt voor de koppeling is het niet.
Die test van jou zorgt er alleen maar voor dat de hele koppeling het gigantisch voor de kl#ten krijgt en niet alleen de kopping maar ook je motor ophangrubber en aandrijflijn, ik heb zo ook vaak het flexibele gedeelte van de uitluit zien sneuvelen.
En dit werk altijd,