Fabia Combi 1.6 Att Bns besteld

Ik heb deze week een Fabia Combi 1.6 Att Bns besteld.
Verwachte levertijd: week 42.
Daarna zal er nog gas ingebouwd worden.

Ik kan niet wachten.
 

jaspernl

Actief lid
Ik heb deze week een Fabia Combi 1.6 Att Bns besteld.
Verwachte levertijd: week 42.
Daarna zal er nog gas ingebouwd worden.

Ik kan niet wachten.
proficiat! Dit is ook mijn favoriete kandidaat op dit moment (met tiptronic)
ik krijg vanavond de combi mee van de dealer voor een proefrit. En om m (eindelijk) eens aan het vrouwtje te laten zien. Stukkie rijden, kinderstoeltjes erin, kinderwagen, koffertjes... effe goed testen of het afdoende is voor een gezin met 2 kleine koters...

welke kleur heb j gekozen? Extra opties?
Succes met het wachten!!
 
Opties

*4 extra luidspeakers (totaal 8)*Metallic lak
*Elektr. Raambediening voor en achter met kinderslot
*Bedieningspaneel voor radio aan stuurkolom*Instrumentenpaneel met Maxi DOT display
*Sunset ramen achter
*Functiepakket:eek:pbergpakket onder voorstoelen + achterportier.Opbergvak zonnebril / vakken achter wielkast/
*Bagagenettenset
*Asbak aansteker
AttractiveRadio-cd DANCE
AttractiveLichtmetalen velgen Antares
AttractiveClimatronic (autom. Geregelde Airco)
AttractiveParking Distance Control
AttractiveMiddenarmsteun voor
AttractiveBandenspanningscontrolesysteem

Dit zijn alle opties. Veel voor weinig.
Alles waar attractive voor staat is standaard bij deze uitvoering en wordt maar 295 euro voor betaald. Leuke actie toch?

proficiat! Dit is ook mijn favoriete kandidaat op dit moment (met tiptronic)
ik krijg vanavond de combi mee van de dealer voor een proefrit. En om m (eindelijk) eens aan het vrouwtje te laten zien. Stukkie rijden, kinderstoeltjes erin, kinderwagen, koffertjes... effe goed testen of het afdoende is voor een gezin met 2 kleine koters...

welke kleur heb j gekozen? Extra opties?
Succes met het wachten!!
 

jaspernl

Actief lid
*4 extra luidspeakers (totaal 8)*Metallic lak
*Elektr. Raambediening voor en achter met kinderslot
*Bedieningspaneel voor radio aan stuurkolom*Instrumentenpaneel met Maxi DOT display
*Sunset ramen achter
*Functiepakket:eek:pbergpakket onder voorstoelen + achterportier.Opbergvak zonnebril / vakken achter wielkast/
*Bagagenettenset
*Asbak aansteker
AttractiveRadio-cd DANCE
AttractiveLichtmetalen velgen Antares
AttractiveClimatronic (autom. Geregelde Airco)
AttractiveParking Distance Control
AttractiveMiddenarmsteun voor
AttractiveBandenspanningscontrolesysteem

Dit zijn alle opties. Veel voor weinig.
Alles waar attractive voor staat is standaard bij deze uitvoering en wordt maar 295 euro voor betaald. Leuke actie toch?

Cool!!
Ik zit met smart te wachten op mijn offerte van de dealer.
Ik heb bijna hetzelfde: ook de ambiente attractive business. Op gas. Ook met extra speakers, sunset en raambediening achter. Geen maxidot, maar wel sportstoelen en -stuur. Oh ja: en tiptronic.
Je gaat me toch niet vertellen, datje m ook in SatinGrey hebt besteld?!?!?!
 
Nee, Diamond silver. Hoe vond je vrouw de auto en passen de kinderen en de kinderwagen etc er allemaal in?
 

Rinus

Nieuw lid
Mag ook een nieuwe leaseauto uitzoeken, en dit is 1 van mijn keuzes!

Ik hoor trouwens veel over het geluidsniveau, is dat overdreven of valt het wel mee?
Heeft iemand nog tips voor de aanschaf, valt er nog een beetje korting uit te slepen?
 
Bij welke lease maatschappij en via welke werkgever lease je.

Over het geluid kan ik je nog niet veel vertellen. Mijn auto wordt pas in wk 42 geleverd.
 

Rinus

Nieuw lid
ING carlease, over mijn werkgever zeg ik maar even niks ik moet mijn huidige baan nog opzeggen:)..

Als het goed is begin ik 1 november, ze willen dat ik nu vast bestel, scheelt ze weer een voorloopauto!
 
is niet dezelfde leasemaatschappij. Maar de korting gaat allemaal naar de leasemaatschappij. Je ziet hier niet van terug.
 

Rinus

Nieuw lid
Maakt ook niks uit, maar hoe goedkoper ik een iets luxere auto kan krijgen, des te lager wordt mijn eigen bijdrage!

Waar kan ik de exacte uitrusting van de attractive bussines vinden, is het bijvoorbeeld een ambient uitrusting met nog het eerder genoemde pakket, of hoe moet ik dat zien!
 

Rinus

Nieuw lid
Vind het wel een beetje jammer dat de radiobediening op de stuurkolom als optie staat!
wat is nou eigenlijk het verschil/voordeel van maxidot ten opzichte van je boordcomputer.
Heb ik het goed als ik zeg dat maxidot gewoon een grafische weergave van je boordcomputer tussen je meters is.

Is maxidot een must have of een leuk speeltje.
 

tlpeter

Actief lid
Ik heb wel de stuurbediening genomen en vind het toch wel handig :D
Je houd hiermee wat meer je handen aan het stuur
 

jaspernl

Actief lid
Mag ook een nieuwe leaseauto uitzoeken, en dit is 1 van mijn keuzes!

Ik hoor trouwens veel over het geluidsniveau, is dat overdreven of valt het wel mee?
Heeft iemand nog tips voor de aanschaf, valt er nog een beetje korting uit te slepen?
Geluid is inderdaad wat hard. Het viel mijn vrouw in elk geval in negatieve zin op, zonder dat ze ooit dit forum heeft gelezen. Ikzelf stoor me er niet zo aan. Denk ik.
Ben toch wel erg aan het twijfelen of ik tóch niet voor de roomster zal gaan... 'ff een == en -- lijstje maken...
 

Rinus

Nieuw lid
Nog wat anders!

Dit is de eerste keer dat ik zelf na de dealer ga om een auto uit te zoeken, kan je bijvoorbeeld zeggen " aangezien ik niet kan parkeren vind ik het zonde om lichtmetalen velgen te nemen, doe mij maar bijv. stuurbediening"

Kan dit of valt er in het pakket niets uit te wisselen!
 

EdK

Forumguru
Ik hoor trouwens veel over het geluidsniveau, is dat overdreven of valt het wel mee?
quote]

Heb zelf de RR ( roomster ) en mbt het geluidsniveau werd er ook vaak negatief over gesproken !
Wel ik rij nu alweer een 1.5 jaar in een RR en moet zeggen dat het mij reuzen meevalt !!
Toen ik hem net reed was het geluid iets hoger dan mijn Fabia die ik hiervoor had, maar in de loop van de tijd is hij voor mijn gevoel steeds rustiger geworden !

Waarschijnlijk heeft het toch met het inrijden te maken !!??

Okee als ik 130 + ga rijden dan hoor ik de motor inderdaad zijn werk doen met een grom , maar met de snelheden die we normalerwijs in Nederland mogen en kunnen rijden vind ik hem niet meer lawaai maken
Kan rustig mijn telefoongesprekken voeren of naar mijn radio/Cd luisteren zonder dat ik geluid harder moet zetten omdat de motor anders de muziek overstemd
 

jaspernl

Actief lid
Nog wat anders!

Dit is de eerste keer dat ik zelf na de dealer ga om een auto uit te zoeken, kan je bijvoorbeeld zeggen " aangezien ik niet kan parkeren vind ik het zonde om lichtmetalen velgen te nemen, doe mij maar bijv. stuurbediening"

Kan dit of valt er in het pakket niets uit te wisselen!
Er is maar 1 manier om daar achter te komen: vragen!
Toch schat ik je kansen erg laag in. Een pakket is net voor niets een pakket. Anders kun je beter losse opties nemen...
Maar: niet geschoten is al-tijd mis!
Ps: als je niet kunt parkeren, kun je beter pdc bestellen ipv stuurbediening... :-)
 

EdK

Forumguru
Er is maar 1 manier om daar achter te komen: vragen!
Toch schat ik je kansen erg laag in. Een pakket is net voor niets een pakket. Anders kun je beter losse opties nemen...
Maar: niet geschoten is al-tijd mis!
Ps: als je niet kunt parkeren, kun je beter pdc bestellen ipv stuurbediening... :-)


Of banden met velgrandbeschermers erop laten zetten !!
Maar leren we vandaag de dag niet meer inparkeren met de rijlessen ?

Meestal staat er ook een bedrag tegenover het pakket ! Uteraard is dit bedrag stukken lager dan de prijs van bv de velgen !
Dus met dat bedrag kun je dan een aanbetaling doen op je stuurbedienings wensen !

Voor de rest kun je hier beter over onderhandellen met een dealer want die beslissen en wij kunnen alleen maar gissen !!
 
Bovenaan Onderaan