Fabia Combi 1.2 TSI 86pk - in volle verwachting

Trohan

Nieuw lid
Jawel,
we hebben er ook eentje besteld, een Ambition). Begin oktober al en uiteindelijk ook eens aangemeld op dit forum.
In het 2e deel van november verwachten we hem, oorspronkelijk in Satin grey, maar blijkbaar werd dit niet meer verkocht, dan maar 2e keuze, Anthracite Grey, maar helaas, ook deze kleur werd niet meer verkocht. Misschien moeten ze hun boekjes eens aanpassen.
Om in de 'Grey-sfeer' te blijven kozen we uiteindelijk voor Platin Grey, 3e keuze.

We waren op zoek naar een goedkope break, laag verbruik ... Zowat dezelfde motivatie als 'iedereen'.
In de boekjes vind ik hem wel mooi. In levende lijve vind ik hem wat smal, langs de buitenkant dan toch:smirk:
Opties: eigenlijk niet zo veel.
- 2 jaar extra garantie (gratis)
- pack ambition plus(centrale armsteun, Radio CD Swing, elektr bediende en verwarmde buitenspiegels, opbergmodule, parking distance control achteraan, pack lederafwerking, pasagierszetel regelbaar in hoogte) - dit Allemaal gratis. (waarschijnlijk standaard bij elke Ambition)
- afneembare trekhaak
- radiovoorbereiding 8LS
- elektrisch bediende ruiten achteraan

Ik las over de kettingproblemen met de TSI motoren. Dit heeft ons even laten twijfelen, maar we gaan er een groot stuk van uit dat deze problemen ondertussen wel gekend zijn en werden opgelost. Onze garagist stelde dat dit geen probleem meer is... Moest hij het tegendeel beweren, hij zou niet goed bezig zijn:smirk:
Maar die 2 jaar extra garantie is dan ook wel meegenomen.

Enfin, we zijn vol verwachting. Onze huidig Ford fiesta (van '97) heeft zijn beste tijd gehad.
Ik kijk er alleen al naar uit om de deur met afstandsbediening te openen :grin:

grtn

Gefeliciteerd! Klinkt als een leuke auto en natuurlijk een enorme vooruitgang! Maar wat een ellende met de kleur zeg..... Als laatste: welkom op het forum!

Pollewop

Forumguru
Beste Trohan,

Gefeliciteerd met je keuze. Sinds augustus vorig jaar heb ik een zelfde type automobiel, en hij/zij bevalt uitstekend.
Veel plezierige en zuinige kilometers gewenst. Gemiddeld 6 L./100 km is makkelijk haalbaar, zonder aan rij plezier in te boeten...:xyxthumbs:

Rallye

Forumguru
Trohan, alvast veel plezier met je auto!

Wat een gezeur met die kleuren. Had je ze zelf uitgezocht en zei de dealer dat het niet kon, of wist de dealer het ook niet? Het valt mij altijd op dat ik als klant vaak meer weet dan de dealer.....

Trohan

Nieuw lid
Gemiddeld 6 L./100 km is makkelijk haalbaar, zonder aan rij plezier in te boeten...:xyxthumbs:

Dat was 1 van de redenen om voor skoda te kiezen; Ik hoop dat we dit ook halen :)

Wat een gezeur met die kleuren. Had je ze zelf uitgezocht en zei de dealer dat het niet kon, of wist de dealer het ook niet? Het valt mij altijd op dat ik als klant vaak meer weet dan de dealer.....

Die kleuren stonden in het boekje van Skoda fabia - toen de verkoper onze offerte ingaf, bleken deze kleuren niet meer beschikbaar. Hij wist zelf van niets. Balen...

Bovenaan Onderaan