Fabia besteld

Hier ook iemand die een Skoda via lease besteld heeft (Skoda Fabia Combi). Ik heb mijn bestelling eind januari dit jaar doorgegeven, initieel werd aangegeven dat de auto week 21 er zou moeten zijn (precies wanneer mijn vorige contract af liep). Heb vorige week bericht gekregen dat dit met minimaal 10 weken vertraagd is. Ik heb bij de dealer nagevraagd en die kan het bevestigen (lijken niet heel veel informatie te willen geven, behalve "vertraagd"). Het lijkt wel een beetje in lijn met wat ik her en der lees over de verwachtingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat door gebrek aan computerchips, het onvoorspelbaar is wanneer ie nu precies komt. Met meer vertraging krijg je misschien een Fabia IV i.p.v. een III, maar het is ook de vraag hoe ze zitten met onderdelenleveranties. Op dit moment zie je in alle takken van industrie dat er productieproblemen zijn doordat onderdelen/materialen niet of te laat geleverd worden.
 
Klopt over die vertragingen, dat lees ik ook op verschillende sites dat het een te kort aan onderdelen (chips) is. Dat is momenteel meer regel dan uitzondering geloof ik.

Dat ik ineens een andere Fabia kan krijgen weet ik nog niet zo zeker; Ik zou er niet op tegen zijn. Ik heb begin dit jaar aangegeven welke auto het moest worden en met welke opties. Als dit een Fabia IV zou worden dan veranderen er toch best wel zaken (en dan ook de catalogusprijs).
 
Bovenaan Onderaan