Fabia besteld

Vanmorgen de Fabia gehaald, dat is toch best leuk om zo'n hagelnieuwe auto in ontvangst te nemen, de verkoper had eerst nog even de tank volgegooid.
Ik had nog nooit in een Skoda gereden, zelfs niet als passagier, maar het valt me beslist niet tegen.
De auto voelt veel steviger en zwaarde aan dan m'n Punto, hij is dan ook zo'n 150 kilo zwaarder.
Ik ben erg blij met deze auto, en lekker veel bagageruimte.

Foto-3YIPB8DK-G.jpg

Foto-OMGCV6VV-G.jpg

Foto-OMGCV6VV-G.jpg

Foto-X8VG3QYX-G.jpg

Zo is meteen duidelijk waarom ik deze gebruikersnaam heb.

RefleCs

Forumguru
Ziet er goed uit hoor! En inderdaad die Transit is niet te missen. Zonder de tekst gelezen te hebben wist ik al waar je naam vandaan kwam. ;) Geniet ervan!

Gisteren even teruggeweest met de auto, ik wilde mijn aanhanger gebruiken en toen bleek de verlichting van de aanhanger niet te werken. Ook op de aansluitingen in de contactdoos kon ik geen enkele vinden waarop stroom stond wanneer de gebruiker was ingeschakeld.
Bij controle in de garage bleek dat er twee draden verkeerd waren aangesloten. Volgens de instructie zou het juist moeten zijn maar de praktijk wees anders uit.
Na verwisseling werkt alles naar behoren.
Je zou zeggen dat een monteur na montage even een controle doet of alles naar behoren werkt maar hij heeft waarschijnlijk iets te veel op de instructievoorschriften vertrouwd.
Probleempje opgelost.

Skoody Boo

Actief lid
Hee, die plek van de mistlampen ziet er nu anders uit dan in eerst bij Fabia's zonder mistlampen? Of vergis ik mij? (post 23, onderste foto)

Hetzer

Forumguru
ik zie geen verschillen hoor, is gewoon het zelfde als de eerdere modellen
mss verwar je met de pre-facelift?

Vandaag de eerste wat langere rit gemaakt waarbij een stuk snelweg, de auto rijdt prima maar wel zit er bij 80, 100 en 120 een vibratie in de auto die een beetje vervelend is.
Hopenlijk is dat nieuwigheid en gaat het over.
Ik vind sowieso de motor wat rauw klinken, minder rustig dan de 1.2 van m'n vorige auto: een Fiat Punto.
De acceleratie valt beslist niet tegen, lekker vlot van z'n plek, ook vanuit stilstand.

Bovenaan Onderaan