Nightcrawler,
dat is snel !!!!:530:
Dank voor je reaktie, las dat je een Fabia satin grey GL in bestelling hebt vanaf 13-5-2010, dus je bent evenals ik
ook in blijde verwachting,

... mijn bestelling stamt van 16-4-2010.
http://images.forum-auto.com/mesimag...ic%20green.jpg
Ik wist niet dat het zonder licentie niet mogelijk was om data te veranderen, omdat ik na de garantieperiode het onderhoud zelf uit wil voeren, ...wat ik al sedert 1965 doe, eerst vanaf 1965 een DKW-Junior de luxe (benzine driepitter), daarna vanaf 1977 een VW-Golf Diesel en vanaf 1987 een Mercedes-190 2.5-D, ... ik wil de mededelingen op de display van mijn nieuwe GL, bv. dat de onderhoudsperiode voorbij is of iets dergelijks, zelf veranderen, dat het onderhoud weer gedaan is, zodat alles weer blank/uptodate is,....of kun je die data wel veranderen ???
Verder ook om te voorkomen dat er iedere keer € 12,00 op de rekening staat voor het gebruik VAG-Com uitrusting van de dealer, als het alleen een simpele verandering voor een mededeling van de uitlezing is, ... in het algemeen betalen wij al genoeg voor werkzaamheden, welke op de rekening staan, welke niet of nauwelijks goed zijn uitgevoerd, ....helaas !!!
Ik heb geen flauw idee, wat wel en niet kan, ... zal eerst de GerritSpeek maar eens doorspitten, per slot van rekening heb ik nog wel even tijd.
Verder zal ik op het forum jou in de gaten houden, als je gaat spelen met de nieuwe GL, jij hebt reeds ervaring opgedaan met de Fabia I, al was dat geen diesel.
Wat de garantieperiode betreft, ik ben daar altijd voorzichtig in, als er iets gebeurt en de dealer ziet veranderingen, welke hij niet aangebracht heeft, dan draait hij zich eronderuit, ook al staat het euvel daar ver buiten.
Prettige dag verder,
Pierre