Fabia 2 + parrot carkit

Met een plakstrip die met de Parrot meegeleverd wordt. Is heel simpel te verwijderen als je deze niet meer wilt gebruiken.

Maarten

Forumguru
Ik overweeg de aanschaf van de swivel zodat je de ck3100 naar je toe kunt draaien. Hoe is de afleesbaarheid van de ck3100 als hij gewoon vast op het dashboard zit? Is het allemaal goed af te lezen?

De kwaliteit is niet al te best waarvoor excuses. De foto's zijn genomen met mijn 2e mobiele telefoon. Op de lens zit ook nog stof. Op de 2e foto van de Parrot is er enige lichtinval waardoor het lijkt alsof ik het display niet kan aflezen. Dit is absoluut niet het geval. Het display is net zo goed afleesbaar vanuit mijn zitpositie als op de 1e foto.

De afleesbaarheid van het Parrot display is uitstekend vanuit mijn zitpositie, maar ook vanuit de bijrijdersstoel. Het display met informatie is helder en duidelijk. De Parrot zit ook op armhoogte. Dus dat is precies goed. Ik hoef niet rechts voorover te buigen om de Parrot te kunnen bedienen.

Ook enkele foto's genomen van de telefoonhouder. Zoals je kan zien, is deze houder naar alle richtingen draaibaar. Dus ik kan de juiste positie instellen voor mijn mobiel. Wel prettig zo! De telefoonhouder is aangesloten op de Dance radio t.b.v. de stroomvoorziening. Dus altijd stroom onderweg.

De houder voor mijn mobiel is dezelfde als voor mijn TomTom navigatie! Andere foto's volgen! De houders lijken op de foto's erg groot en veel ruimte in beslag te nemen, maar in de werkelijkheid valt dat erg mee! De foto's zijn erg van dichtbij genomen. De houders vallen in het niet vergeleken met de apparaten.

Bijlagen

• 028.jpg
    028.jpg
    86,7 KB · Weergaven: 64
  • 029.jpg
    029.jpg
    81 KB · Weergaven: 61
  • 030.jpg
    030.jpg
    87,3 KB · Weergaven: 53
  • 032.jpg
    032.jpg
    85,5 KB · Weergaven: 58
  • 035.jpg
    035.jpg
    79,6 KB · Weergaven: 51
Overige foto's...

Bijlagen

• 037.jpg
    037.jpg
    80 KB · Weergaven: 48
  • 039.jpg
    039.jpg
    76,1 KB · Weergaven: 43
  • 040.jpg
    040.jpg
    79 KB · Weergaven: 54
  • 041.jpg
    041.jpg
    84,1 KB · Weergaven: 43
  • 042.jpg
    042.jpg
    79,4 KB · Weergaven: 52
Nog meer foto's...

Bijlagen

• 043.jpg
    043.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 62
  • 044.jpg
    044.jpg
    85,9 KB · Weergaven: 40
  • 045.jpg
    045.jpg
    87,3 KB · Weergaven: 38
  • 046.jpg
    046.jpg
    84,3 KB · Weergaven: 58
  • 049.jpg
    049.jpg
    93,6 KB · Weergaven: 45
De laatste foto's!

Bijlagen

• 050.jpg
    050.jpg
    86 KB · Weergaven: 65
  • 051.jpg
    051.jpg
    91,9 KB · Weergaven: 69
  • 053.jpg
    053.jpg
    90,4 KB · Weergaven: 58
  • 054.jpg
    054.jpg
    81,2 KB · Weergaven: 60

Maarten

Forumguru
Sopjeliu, BEDANKT!
Ik ga er vanavond als ik thuis ben van mijn werk eens op mijn gemak naar kijken.
Maar in de vluggigheid gezien denk ik dat ik wel af kan zien van de draaibare Brodit swivel. Spaar ik weer even bijna 20 euro uit!

Maarten

Forumguru
Met een plakstrip die met de Parrot meegeleverd wordt. Is heel simpel te verwijderen als je deze niet meer wilt gebruiken.

Het wordt waarschijnlijk zoals jij het hebt of op de dashmount rechts naast de radio Dance.
Valt de parrot er niet af als het erg warm is? Ik ben altijd wat huiverig voor de werking van die standaard plakstrips.

De Parrot is middels een met de Parrot standaard meegeleverde plakstrip vastgezet op het (indien gewenst makkelijk los te maken) frame van de Dance Radio. Het plak-element van de strip is heel erg stevig en de Parrot valt er absoluut niet van af ongeacht het weertype buiten en de temperatuur in het interieur. In de winter had ik in de auto de climatronic op 29 graden celsius ingesteld en dat had en heeft geen invloed op de werking van de plakstrip. Als ik voorzichtig de Parrot beweeg dan kan ik constateren dat de Parrot nog steeds heel erg goed vastzit. Voordeel van een plakstrip is dat je niet hoeft te boren!

Voor mijn TomTom navigatie heb ik een BahlmannSolutions TomTom ONE XL houder aangeschaft. Deze houder wordt vastgeschroefd op een
Bahlmann Solutions UltiMount V2 montagesteun. Deze steun kan je overal in de auto op plakken (zolang je daar de ruimte voor hebt). Zoals je kan zien heb ik de steun op het dashboard vastgeplakt (de houder pas na 72 uur op de steun vastzetten). Als je de montagesteun t.z.t. eraf wilt hebben, dan kan je deze met een fohn (met beleid) rustig laten afweken.

De Nokia Brodit telefoonhouder heb ik bij PDAshop besteld. De montagesteun voor deze Brodit houder is dezelfde als die voor mijn navigatie. Als je googlet op Bahlmann Solutions UltiMount V2 montagesteun dan kan je hierover meer informatie vinden en waar je deze kan aanschaffen.

Maarten

Forumguru
De Parrot is middels een met de Parrot standaard meegeleverde plakstrip vastgezet op het (indien gewenst makkelijk los te maken) frame van de Dance Radio. Het plak-element van de strip is heel erg stevig en de Parrot valt er absoluut niet van af ongeacht het weertype buiten en de temperatuur in het interieur.

@Sopjeliu;
Volgens mij had jij een hele mooie scherpe foto bij deze post gezet. Nu is deze weg. Wil je die nog eens plaatsen? Kan ik hem aan de dealer geven om als voorbeeld te dienen.

EDIT: Ik heb hem al gevonden... sorry...

Bovenaan Onderaan