Fabia 1 Spoiler

BrianVerkerk

Nieuw lid
Heeft iemand ervaring met spoilers voor fabia 1? Ik wil een dakspoiler (niet zo'n lelijk ding onder mijn raam) om mijn fabia een sportievere look te geven. Er zijn geen orgininele spoilers voor dit type auto heb ik door een skodagarage laten vertellen.

Graag hoor ik jullie ervaring voordat ik er een aanschaf, laat spuiten en monteer of laat monteren.

Joske

Forumguru
ja idd, goeie opmerking @Cordoba

dan kan ik eens in de onderdelencatalogus kijken, want het zou niet de eerste keer zijn dat de dealer iets over het hoofd ziet..

Cordoba

Forumguru
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat er van de Fabia I HB ook een RS uitvoering is geleverd, en een dakspoiler lijkt me dan niet zo vreemd. Misschien dat @Hetzer er meer over weet?

Joske

Forumguru
Fabia1 HB is er zeker een RS versie geweest, denk eerder van de combi niet. Bij de F2 zowel de HB als combi een RS te krijgen.

turboturbo

Forumguru
Klopt, van de Fabia I is alleen een ik dacht 130PK sterke 1.9tdi RS uitgebracht in Hatchback uitvoering...
(Waarom geen combi en waarom geen benzine, bijv met de 1.8 20V snap ik ook niet!?)

Blackokkie2

Forumguru
Zal wel met de concurrentie binnen VAG te maken hebben. Zo was er van de Mazda 323(na 1991 ongeveer) en later de 3 geen station omdat papa Ford dan teveel concurrentie kreeg voor de Fucus.

Joske

Forumguru
en ja hoor..

uiteraard is er een spoiler te krijgen voor de RS ;)

(ik heb bouwjaar 2006 genomen, omdat dat het laatste modeljaar van de F1 facelift was ;) )

6Y6827939A

wel €400 bij de dealer in grondkleur

Maar moet vast wel ergens anders goedkoper te vinden zijn!

Naamloos.jpg

Bovenaan Onderaan