Fabia 1.2 TDI verkocht...

bobracing

Forumguru
Hoi Allemaal,

Wij hebben toch besloten de Fabia te doen verkopen...
Nee niet omdat de wagen een storing of iets heeft maar omdat deze simpel weg te klein werd voor ons mede dankzij de tweeling van bijna 2,5 jaar.
Heb met veel plezier de fabia gereden vanaf 208.000km tot aan de 251.150km ongeveer, was een fijne wagen die prima reed, boven verwachting om eerlijk te zijn.

Toen kijken naar opvolgers, Skoda Octavia, superb, passat of 508SW.

De octavia model 2011/2012 vonden wij te gedateerd ogen, de superb weer boven het budget en de passat was het net niet, dus toen is het een 508SW geworden.

Dus iedereen nog bedankt voor de support, als mede dit forum!

Echter mijn ouders rijden nu nog steeds een fabia 1.2TDI combi greenline dus weg van het forum ben ik niet ;)

Cordoba

Forumguru
Jammer dat de looks uiteindelijk de reden zijn dat je voor een ander merk hebt gekozen. (of naar ik aanneem het budget als je een O3 als alternatief bekijkt).

bobracing

Forumguru
Heb het zeker overwogen met name de octavia 2011/2012, maar was dan weer minder dan de fabia die we hadden.
We hebben er wel eentje bekeken en ff in gezeten enzo maar was geen match helaas. de 508sw heb ik vanaf de introductie meegemaakt uit mijn tijd als autopoetser bij dit merk en nu komen de wagens langzaam vanuit het lease circuit op de markt dus toen was de keuze snel gemaakt.

maar rij nog af en toe in de fabia van me ouders dus zal hem niet snel vergeten :)

bobracing

Forumguru
Komt goed, heb ook nog wat delen liggen van de skoda die ik komende week nog online zet voor de verkoop, niet veel maar klein spul dat over is.

Maar als men vragen heeft omtrent de fabia mag er altijd een berichtje gestuurd worden, mijn ervaring en kennis van de fabia tot heden wil ik graag delen.

Hopelijk heeft me pa meer gelijk met vreemde storingen die ik in het begin wel had, gelukkig alles zelf kunnen oplossen door dit forum :) en ben nog steeds blij dat ik toen der tijd een vcds setje had aangeschaft :)

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met de aanschaf van de Peugeot. Je hebt mooi dingen gedaan met de Faab maar kan me voorstellen dat die te klein is als de kids groter worden

bobracing

Forumguru
Het paste allemaal perfect, zeker van 0 tot 2, maar een tweeling die gelijkmatig groter wordt en bijna 2.5 zijn die trappen constant in je rug omdat de stoeltjes en de bank precies zo zaten dat ze weinig been ruimte hadden. Daarnaast moeten ze ook steeds meer spullen meenemen als we weggaan dus helaas werd de wagen te klein, heb er heel fijn mee gereden en 20 maanden ruim 43.000km mee gereden :)

Bovenaan Onderaan