Fabi3 stelt zich voor...

Fabi3

Senior Member
Hallo forum leden!!

Ik ben zojuist door mijn man als lid aangemaakt op het forum. Weet niet wie er blijer is :maakmegek:dat ik begin volgend jaar de trotse eigenaar word van de nieuw Fabia III Combi First Edition Style 1.2 TSI 90pk, handgeschakeld op 17" wielen met Tech pakket Én het 3 spaaks stuur!!

(Ps dit laatste is hetgeen wat mijn man zelf zo graag had gehad dus moet hem ff plagen)

Wellicht dat sommige al weten wie ik ben maar zo niet.... Ik ben Renate de vrouw van @Corné de Kluijver met die superb 3,6 met de goud kleurige velgen. Aaahaa Dus nu mag ik me zelf ook skodaforumlid noemen;)) en wie weet rij ik straks met mijn Fabia 3 mee in de voorjaars meeting i.p.v. als bijrijder....
 
Laatst bewerkt:

Fabi3

Senior Member
Haha ja dat denk ik ook Erik!!
Ja ik zal al mijn ervaringen hier delen, we hebben vorig weekend al in de hatchback gereden en voelde al heel veel verschil met mijn huidige polo. Trok sneller en reed veel soepeler. Ik kan bijna niet wachten maar zal nog even geduld moeten hebben! En ik denk dat we bij de voorjaarsmeeting gewoon met de nieuwe faab komen! Die superb heeft iedereen nu wel gezien hahaha.... ps ff plagen hoor
 

Rosinfield

† In Memoriam
welkom, Renate! Van zo'n Faab kun je ook iets spectaculairs maken hoor. Moet hij die geluidsaanpassing maar laten zitten ;) Nu is het jouw beurt!
 

CDK

Forumguru
Welkom darling en alvast gefeliciteerd met je nieuwe bolide, we mogen Rijnwoud wel bedanken voor de waanzinnig scherpe offerte! :thumbsup:
 

dirkie996

Forumguru
Welkom Renate. Bij ons ging het net zo, ik eerst de octi en één jaar later de echtgenote een faab II.
Maar tot op heden heeft ze geen interesse om op het forum te komen. :nono:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Hey Renate, leuk dat je ook de weg naar het forum gevonden hebt! :D

Proficiat met de Faab, wat een geweldige samenstelling én offerte heeft die Corné toch weer uit de brand gesleept é! ;)

een echte sjacheraar is het! :laugh:
 

Fabi3

Senior Member
Ja zeker joske!! Ik mocht al niet klagen met zo'n man maar nu helemaal niet. Maar het is ook te danken aan m'n nieuwe werkgever natuurlijk! en rijnwoud is ook een hele goede dealer. ze zijn er super klantvriendelijk! We zijn pas bij een andere dealer in de buurt geweest maar daar waren we heeeel snel weer weg...
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!! Ik voel me al gelijk welkom op het forum vind het stiekem ook wel leuk hoor om forumlid te zijn nu
 
Laatst bewerkt:

gbbosma

Forumguru
Renate, @Fabi3 leuk dat je dit mooie skodaforum komt versterken:thumbsup:. Wat een mooie Skoda komt er straks bij jullie voor de deur te staan. Kan die andere vast wel een eindje verderop in de straat staan.:deuk: Die heb je nu wel lang genoeg gezien toch? Ben benieuwd naar de foto's maar nog even geduld dus.
 
Bovenaan Onderaan