[F2] Mijn witte Dynamic Tiptronic na 2000 km

Berry

Senior Member
Mijn bevindingen met de witte FII Dynamic na 2000 km.
Ik vind het een hele prettige auto dat voorop gesteld de tiptronic is echt heerlijk en maar 2800 toeren bij 120 km/u
de kleur bevalt goed alleen is het geen weer om hem schoon te houden want dat heeft hij wel nodig
in vergelijking met de twee vorige FI vind ik de het een betere auto als je er in rijd vind ik net of hij groter is
wat ik wel mis is de ruimte onder de vloer die de vorige auto's hadden omdat dat combi's waren maar hij koffer is zeker groter als de Suzuki swift die ik hiervoor had maar heb zeker geen spijt van de hatchback omdat ik het model mooier vind
Ik ben ook blij dat ik toch climate controle heb genomen want dat werkt goed een keer ingesteld niets meer aan veranderd maak alleen gebruik van de knop voor de voorruitonwaseming
Parkeer hulp met display is prima moet alleen nog steeds wennen aan het zachter gaan van de radio en zeker daarna weer harder
Mijn bleutooth werkt goed allen gebruik ik hem weinig en ik vind het zoeken in het telefoonboek een ramp eindeloos scrollen tot je iets gevonden hebt of tegen een boom bent gereden
Cornervelichting vond ik eerst iets overbodig maar zie er nu toch de voordelen van ondanks dat ik het constant aangaan van je mistlampen links en rechts bij het achteruitrijden irritant vind moest
uit te schakelen zijn.
Heb verder geen grote problemen gehad het windgeruis is er wel maar valt mee net als het rolgeluid van de banden (Continental sportcontact 2 205/16”) en ik mijn portier sloot soms slecht is ingespoten daarna geen problemen meer gehad. Het brandstof gebruik is nog stevig maar ik rijd veel maar kleine stukjes dus ook een veel met een koude motor.
Zeker een fijne auto
 

higgy

Forumguru
Berry, fijn dat je auto zo goed bevalt.
Dringend vraagje mbt. de leesbaarheid: zou je svp. eens aan interpunctie willen denken, oftewel het gebruik van punten, komma's en hoofdletters? Dank!
 
Bovenaan Onderaan