[F2] Luidsprekers achter in

Net nieuwe Fabia combi 1.4 tour op gehaald bij
de dealer, op de terugweg kwamen we er achter dat er geen achter-speakers in zitten :mad:( beetje een domper)
Zit er al bedrading voor achter-speakers?? we hebben wel electrische ramen achter.
De dealer vraagt er € 280,- voor.
We konden het ook niet vinden in de optielijst van de Tour-uitvoering.
 
Ik had hetzelfde toen ik mijn fabia had opgehaald , heb er toen als nog speakers in laten bouwen voor 225 euro bij de dealer .
 

Bakkertje

Forumguru
Dat zijn wel hele forse bedragen zeg! Een setje luidsprekers hoeft echt niet duur te zijn (als je niet al teveel eisen stelt) en het plaatsen moet voor een dealer zo gebeurd zijn. Ik zou het of zelf doen of even langs een car-hifi inbouw zaak rijden en kijken wat je daar kwijt zou zijn. (dan krijg je waarschijnlijk voor hetzelfde geld ook een betere luidspreker)
 
Ja dat klopt wel maar ik wilde de orginele du s met de tweeters apart ,ik geloof dat de speakers 108 euro waren .
Er ligt geen bekabeling (ik heb overigens een hatchback)
En je zit met garantie ik in mijn vorige fabia lekkage gehad door het foutief gemonteerde speakers in de deuren dit is wel gerepareed inde garantie die ik nog had.
 
Wij hebben met onze vorige week opgehaalde Fabia Tour Pro de extra luidsprekers in de offerte laten opnemen. Bij ons was het onderdeel van de onderhandelingsprijs en daarom kregen wij deze er gratis bij. Ik geloof dat de dealer een prijs van 250 euro noemde hiervoor. Ik vond het overigens ook raar dat extra luidsprekers achter niet als extra optie genoemd werd in de prijslijst. Zelf doen lijkt me behoorlijk lastig ivm het doortrekken van de bekabeling.:ahum:
 
Bovenaan Onderaan