[F2] Decor folie, wie heeft dit ?

sandieman

Nieuw lid
Hoi,

Ik zit te denken om onze fabia greenline hatchback te laten voorzien van de volgende optie.

12834963772295j0071733b.jpg

Heeft een van jullie dat ?
zo ja hoe ziet het er in het echt uit (liefst foto's)

grtz Sandieman

Car Creator

Nieuw lid
Beste sandieman,

Ik kan dit voor je uitsnijden uit folie. Dit is mijn werk, en ik heb zoeiets weleens op een zijk van een C1 en op het dak gedaan van een Mini.

gr. Carlos

Cordoba

Forumguru
Ik heb in mijn buurt (een paar straten verder) regelmatig een gele Fabia II gezien, met een dergelijke bestickering in het zwart (alleen de zijkanten, niet de achterkant). Ik heb de auto al een poosje niet meer gezien, en daar worden wat nieuwe woningen gebouwd, dus mogelijk dat de eigenaar is verhuisd/gevlucht.

Wat is je bedoeling precies? Wil je foto's of wat wil je precies met andere exemplaren met zo'n bestickering?

sandieman

Nieuw lid
Op zich wil ik de bestickering, maar kan het via iemand anders goedkoper krijgen dan bij skoda (waarschijnlijk)

A: Ik zou graag willen weten of het staat (op foto ziet alles er mooi uit, daar doen ze hun best voor)
B: Ik wil de afmetingen van de blokjes weten, ivm namaken

Mocht iemand op een van bovenstaande (of beide) een antwoord hebben, dan zou ik zeer blij zijn :)

Cordoba

Forumguru
Op de gele Fabia II hatchback met zwarte blokken (i.p.v. witte blokken op zwarte auto, zoals op jouw plaatje), stond het mooi. Zoals je op jouw foto ziet zijn alle blokjes niet even groot.
Als ik de betreffende auto weer zie staan, zal ik een foto voor je maken.

sandieman

Nieuw lid
Hoi,

Bedankt al vast voor de moiete (dank wordt nog groter met een foto)
komende vrijdag ben ik bij stealer, zal ook eens bij hun vragen of ze er een weten te staan.

Ik wil graag ook zwarte blokken, deze foto had ik gegoogeld.
Mocht je hem in het echt zien staan, mag ik je dan ook vragen om naast een foto te maken ook de blokjes op te meten.

Bovenaan Onderaan