F1] Ongeluk gehad, wat nu?

ja ik heb ooit een oud model swift gehad (89er) en die had volgens de lokale garage 1500 euro schade en volgens de dealer 1600 euro schade. Heb t zelf voor 30 euro weten te repareren, bumpertje van de sloop in zelfde kleur en de frontbalk van metaal met een stevige trekband/sjorband aan een granieten paal gebonden en achteruit gereden. zo rechtgetrokken en met een hamer de laatste loodjes geslagen.

lekker beunwerk natuurlijk maar het werkte wel, spaarde me minimaal 1450 euro uit - en hij kwam gewoon de apk door het jaar erna. Nou bieden in het verleden gehaalde resultaten geen garantie voor de toekomst, maargoed - ik kan allicht kijken. helaas drukke week en ook dit weekend geen tijd. zondag hopelijk ophalen (slepen), anders maandagavond ofzo.

als ik m eindelijk heb staan en wat onderdelen los heb volgen er foto's, wellicht komen daar nuttige tips naar voren; zoals je moet dit of dat doen, is best te doen - of : vergeet het maar, want dit of dat is krom en is levensgevaarlijk.

in de tussentijd ben ik me iig aan het orienteren op een andere skood. ben positiever gesteld dan eerst, dus das mooi :)

Bovenaan Onderaan