F1 motorkap bra?

darkprojectx

Forumguru
Daar komt geen zand tussen, daar hebben ze gelukkig goed over nagedacht. In de lederhoes zit een zeer fijne stof die, doordat hij zo super zacht is, perfect aansluit op de auto. Aan te raden is om hem 1x in de 2 weken even eraf te halen en alles netjes af te spuiten. Dus gewoon bij het gebruikelijke wasbeurtje doen.
Erop en eraf is in 2 min ofzo gedaan, dus een kleine moeite.

hemi24

Forumguru
Goed opletten inderdaad, anders heb je zoiets:

bra_damage.jpg

of:
bra_damage_close.jpg

darkprojectx

Forumguru
Jeetje.. die zijn duidelijk niet van Pantherbra afkomstig.. die eerste mist de zachte vulling aan de binnenkant (en de 2 nokken op de bra die hem omlaag drukken op de snelweg waardoor hij niet gaat klapperen) en de tweede is echt lomp gestikt en duidelijk aan de binnenkant niet vlak afgewerkt...
Maar ik vermoed ook dat deze op de eerder genoemde oude VWtjes geplaatst worden waar de lak zowieso al een aantal jaar niet meer lekker van is.
Op mn vento had ik er ook 1 van Pantherbra en na een jaar erop was er nog geen lijntje of niets te zien, de bra is trouwens van topkwaliteit net zoals ze op de site aanprijzen. Nu rijdt een vriend van me rond met mijn bra erop en ook hij heeft geen krassen of dergelijke, hij is ook nog gewoon mooi zwart. De immitatie/namaak/goedkope versies verkleuren ook nog eens als een malle in zon. Dan zit je met een grijze te kijken..

Cordoba

Forumguru
Behalve niet vlak zijn van de onderkant van de brah, kan ook de vorm van de motorkap van invloed zijn (profielrandjes in de kap zoals bij de F1).

Rosinfield

† In Memoriam
Zijn er voor degenen met een krasjes-fobie, geen auto-hoezen in de handel, met uitsparingen voor de ramen? Of heb ik nu een gat in de markt ontdekt?

darkprojectx

Forumguru
Een vriend van me gaat het volgende week laten doen in Duitsland, kost hem iets van 1300 euro voor de hele auto.
Is hij de auto 4 werkdagen kwijt. Ik ben wel benieuwd!

TL@

Forumguru
Onlangs op de Duitse TV nog een reportage gezien over iemand die een oude Golf IV (met 1.4 van 75pk) volledig bekleed heeft in namaak leer, langs de buitenkant wel te verstaan. Compleet geschift maar zag er wel speciaal uit.

Noord26

Forumguru
Hoe zit het met wassen? Ik bedoel, lak kan juist veel hebben en is makkelijk bij te werken. Wrapping lijkt mij totaal niet bij te werken en, persoonlijk, vind ik dat matte er niet uit zien..

darkprojectx

Forumguru
Je kunt het gewoon wassen, zelfs met hogedruk. Het materiaal is steviger dan lak, vandaar dat de prijs ook behoorlijk is.
Onder de 1500 euro krijg je het niet gedaan.
Maar er zijn diverse kleuren mogelijk, tegenwoordig zelfs metallic.

Maar om weer helemaal ontopic te gaan, mn bra was wel al besteld maar de tuningshop was vergeten de betaling te doen........ dus ik kan waarschijnlijk nog een halve week op de bra gaan zitten wachten. Grom..

TL@

Forumguru
Vind die Golf wel leuk in het mat zwart. Alleen dat wit dak staat als een tang op een varken.

Het is echt precies gespoten, gewoon perfect gedaan.

EdK

Forumguru
Smaken verschillen gelukkig, maar bij mij zou het niet op de wagen komen.
Kan het persoonlijk niet mooi vinden en mag dan misschien functioneel zijn maar dan maar op bepaald moment vanwege steenslag
langs de spuiter !
Al moet ik zeggen dat na een jaar te rijden ik nog geen enkele steenslag heb en ook met de RR die ik 4 jaar heb gereden had ik maar een paar kleine pitjes

TL@

Forumguru
Zou ook wel handig op mijne, heb hem maar van juni maar heeft al aardig wat steenslag en de winter moet nog komen :biggthumpdown:
De vorige had hier ook heel last van. Ligt misschien aan de gemiddelde snelheid maar volgens mij is de Skoda (VW) lak toch heel gevoelig. De Golf IV had hier ook heel veel last van. De Opel Astra niet, maar ja die ging ook maar 160km/u en de Golf en huidige O2 gaan vlot boven de 200km/u.

Bovenaan Onderaan