Columbus Extern scherm op DVD speler

Miez1

Forumguru
Heren Experts !

In mijn OIII zit in het dashboardkstje een externe DVD speler, mijn vraag is of iemand weet of er een (plug and play) mogelijkheid is om hier een extern scherm aan te hangen?

Ik heb al een tijdje lopen speuren maar weet iemand of dit mogelijk is?

Alles Gute !

Miez
 

Falcon

Donateur
Heb jij een Amundsen (Klein scherm) of Columbus (Groot scherm) in je O3?

Bij Amundsen:
- Geen DVD afspeel mogelijkheid
- Wel via iOS video/audio mmi kabel afspelen op Amundsen (en ook te selecteren via amundsen)
- Geen mogelijkheid om externe schermen op aan te sluiten. Nog niet duidelijk of iOS het videosignaal op hetzelfde moment kan doorgeven aan Amundsen en een ander apparaat via Airplay. (in iedergeval werkt de IPODconnector met splitter naar HDMI niet naar 2 ontvangende devices, getest door mijzelf).

Bij Columbus:
- Wel DVD mogelijk op Columbusscherm.. ook op extern scherm, maar daarvoor kun je het Columbus-topic uitspitten.. of misschien kan iemand anders dit even toelichten
- Ook hier is het mogelijk om via iOS video/audio mmi kabel een film af te spelen op je columbus en dan ook door te lussen naar externe schermen

Los van alles:
- Complete hoofdsteunen met ingebouwde DVD-spelers die je kunt vervangen (Whiplash functionaliteit ben je dan wel kwijt)
- In laten bouwen van schermen in de originele hoofdsteunen met losse dvdspeler unit.
 
Bovenaan Onderaan