Even voorstellen

JoBi

Lid
Hoi allemaal,

Een aantal maanden geleden is onze 9 jaar oude trouwe Skoda Rapid Spaceback economisch total loss verklaard door een kapot panorama dak (en een beetje extra schade). Deze was prima bevallen, maar mocht best een maatje groter.

Aangezien een hybride wel aantrekkelijk leek hebben we de knoop doorgehakt en een mooie blauwe Octavia combi uit 2022 gekocht (maar wel zonder panorama dak). Door de dealer was deze uit Duitsland geïmporteerd.
Intussen aardig wat elektrische kilometers kunnen maken. Na een google search omdat het entertainmentsysteem steeds opnieuw opstart op dit forum terecht gekomen en me aangemeld voor wat morele steun en wellicht wat tips.

Groet, Jorg

Herperduin

Forumguru
Welkom. Jammer dat een slechts 9 jaar oude auto al als Total loss wordt gezien als dak kapot is maar wel mooie upgrade naar een 2022 Octavia. Heel veel informatie hier wel te vinden over alle types en ook over de entertainment systemen. Ik wens je veel plezier en veilige kilometers met je nieuwste aanwinst en hier op het forum. De morele steun ervaar ik hier ook altijd dus ook dat komt wel goed :cheers:

• Leuk
Waarderingen: JoBi
Bovenaan Onderaan