Even voorstellen

Hallo Skodaforumleden. Ik ben Vincent en rijdt sinds mei 2023 in een Octavia IV, een importauto uit Denemarken. Netjes via de dealer gekocht, Broekhuis in Alkmaar, en daardoor verzekerd van garantie en een gegarandeerde kilometerstand. Alle papieren erbij. Sindsdien heerlijke kilometers gereden. Wat een fijne auto is het zeg. Ik heb de 1.0 versie zonder tuning of wat dan ook. Wel getwijfeld over een audio upgrade, maar uiteindelijk niet gedaan. Ik pak tegenwoordig ook vaak het openbaar vervoer. Binnen een paar maanden had ik overigens wel een probleem met de software wat met name tot uiting kwam bij het gebruik van Waze via carplay. Het beeldscherm leek te gaan “bloeden” met vage paarse vegen en weet ik wat al niet meer. Het systeem ging daardoor telkens rebooten. Toen ook al ’s via Google op dit forum terechtgekomen en de dealer was toen vrij snel akkoord om de software te upgraden zonder kosten. Het probleem was na de upgrade inderdaad weg :-) . Voor deze Octavia heb ik een Superb gereden. Ook een fantastische auto. Eigenlijk geen auto maar een limousine. Supertof, maar de kilometerstand bleef maar oplopen (gek hè?) en ik kon hem mooi inruilen bij Broekhuis.
Ik heb sinds kort een leuke uitdaging voor dit forum, maar dat zien jullie vanzelf verschijnen. Aangenaam in ieder geval!

Bovenaan Onderaan