Even voorstellen

Hallo leden van het Skoda forum. Wij gaan een Skoda rijden in het nieuwe jaar, deze is afgelopen week besteld en het word een Kamiq sport business 110pk dsg, dit is een lease wagen van de zaak en daar wij vrij zijn om hem samen te stellen
De volgende opties zitten er zometeen op:

Black Magic
Bekleding: Sportstoelen met stoffen/suedia bekleding - Stof/Suedia zwart Sport
Achteruitrijcamera
Easy start (Sleutelloos starten)
Elektrisch verstelbare, inklapbare en verwarmbare buitenspiegels
Full LED achterlichten met dynamische richtingaanwijzers
Full LED koplampen
Middenarmsteun achter
Parkeersensoren voor en achter
Simply Clever Pakket
Spoiler voor en diffuser achter in kunststof zwart
Sport Business zwart, panoramisch dak, zwarte hemelbekleding en dakrailing zwart hoogglans
Trekhaak, wegklapbaar
Verwarmbare voorruit
Verwarmbare voorstoelen en verwarmde ruitensproeierkoppen
Virtual Cockpit met 10,2" kleurenscherm
Grille voor zwart wrappen
Logo voor zwart spuiten
Letters Skoda/Kamiq achter verwijderen
18 "LM zwart

Verder word de voorruit nog chameleon gefolied en koplampen gesmoked voordat de auto word afgeleverd.

Wil ik de ambient verlichting op 30 kleuren laten instellen.

Ik hoop nog wat wijzer te worden op deze site.

Groetjes Tilly

2ac48b197f301577ce268fae10751368.jpg
57c0c4a15851f9ee2ce2c51ee5a45a54.jpg
 
Laatst bewerkt:

fanSkoda-VW

Donateur
@nul13tilly Mooie auto, da's zeker.
Hoop dat je er straks echt van kan genieten.
Maar alles zwart, zwart en nog eens zwart is dat niet een beetje veel van het goede?
Zo zie ik ook wel eens zwarte combi's rijden met een kist achterin. :pardon: .
Dat was voor mij de reden om destijds geen sportuitvoering te kiezen. Persoonlijk vind ik zoveel zwart helemaal niks.
En helaas kon ik de gewenste accessoires die op mijn Scala zitten niet meer bestellen. Vandaar mijn avatar van een sportuitvoering met lichte bekleding.
Maar da's mijn mening hoor en die telt zeker niet zwaar mee. ;)

Geniet van het -hopelijk niet te lange- vooruitkijken en straks de auto.

grtsss
 
Haha zo heeft ieder zijn smaak en dat is maar goed ook maar idd hij word helemaal zwart het liefst zou ik de achterdiffuser van de monte carlo er nog onder hebben. We gaan het zien wat het word, dank voor je reactie

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom!
Leuke uitvoering, is zeker uniek.

Wel moet ik eerlijk zeggen dat wat mij betreft voor het tinten van de voorruit en de lampen de auto bij het wegrijden van de dealer onmiddellijk een WOK status zou mogen krijgen. Je bent gewoon moeite aan het doen om niet gezien te worden en om oogcontact met je medeweggebruikers onmogelijk te maken.

Neemt niet weg dat het nu gewoon is toegestaan en ik je heel veel plezier wens met het wachten op de auto. Kijk eens op Kopacek mocht je nog accessoires willen.
 
Welkom!
Leuke uitvoering, is zeker uniek..............
... Kijk eens op Kopacek mocht je nog accessoires willen.
Dank je voor je bericht, het tinten van de voorruit is wettelijk toegestaan alleen met ultravision folie en de koplamp smoken (klinkt heel zwaar als je zegt smoken maar zo noemen ze het) maar er komt maar 1 tintje op dat de blanke kleur van het glas er net vanaf is en worden niet zwart zoals he ook wel eens heb zien rijden. Verder zijn wij superblij met wat wij hebben uitgezocht en hoop op veel rijplezier en blij dat we weer vag gaan rijden na 4 jaar Ford te hebben gereden.
Ik ga zeker even op die site kijken voor accessoires dank je voor de tip

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan